Dat beschouw ik als een groot compliment, dank jullie wel!!flowergirl schreef:Mijn dochters vinden ze allemaal erg leuk

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!!

Dat beschouw ik als een groot compliment, dank jullie wel!!flowergirl schreef:Mijn dochters vinden ze allemaal erg leuk
Ja klopt die tip kwam inderdaad van mij. Ik koop hier inderdaad altijd mijn bedeltjes, ze heeft echt heel veel soorten en van erg goede kwaliteit.@Kikkertje: dat strikje was een heel gepriegel, gewoon gestrikt en dan zo netjes mogelijk en toen heb ik het met groene naaigaren vast gezet, dus zodat hij niet meer uit de strik kan, laat meer zeggen. Die bedeltjes heb ik van http://shop.kapaza.nl/susiesshop/" onclick="window.open(this.href);return false; , ze heeft erg veel verschillende soorten en mooie kwaliteit. Heb de tip van iemand hier van het forum, ik dacht dat het van Amie was.
ik ook, wordt heel blij van al die kitty's!lissy96 schreef:vind ik ook!!Kikkertje schreef:Leuk! Ik vind de laatste het allermooist!![]()
Dank je!!ellybudding schreef:prachtige kindersieraden! Het is voor jou niet te hopen dat je een stuk of 20 nichtjes hebt dan kun je nog even prutsen!
Wanneer stond jij nu op een markt? Kom ik even om het hoekje kijken....
groetjes
Elly