12/02/10 Kettelarmband paars
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Sunflowerjewels
- Bead Believer
- Contacteer:
Heel erg mooi, ik hou juist wel van zo'n volle armband.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid
Re: 12/02/10 Kettelarmband paars
Ik vind hem ook heel erg mooi , erg mooie kleuren en smaken verschillen maar ik hou er ook van als het zo mooi vol is.
Groetjes Miran
Groetjes Miran
Groetjes Miran
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Allereerst allemaal bedankt voor de reacties!estherwijma schreef:Hij is idd erg mooi! Ik vind het juist mooi zo'n volle armband!! En ook de kleuren zijn helemaal goed! Hoe heb je het gemaakt?? Ben ik wel benieuwd naar!
En Esther, dit is geketteld op schakelketting. Ik heb 4 kettelstiften met steeds 2 verschillende kralen aan elke schakel gehangen, 2 aan de onderkant en 2 aan de bovenkant van de schakel. That's all
- EmmaLouise
- Bead Interested
- Contacteer:
heel mooi!!! heb ook zoiets gemaakt, ook paars....
Laatst gewijzigd door EmmaLouise op zo 14 feb 2010 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Made With Love
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ook leuk!
maar ik denk dat je beter een eigen topic kunt aanmaken, dan doet je sieraad ook gelijk mee aan der wedstrijd volgende week.
maar ik denk dat je beter een eigen topic kunt aanmaken, dan doet je sieraad ook gelijk mee aan der wedstrijd volgende week.
- EmmaLouise
- Bead Interested
- Contacteer:
oh sorry, wilde er niets mee bereiken hoor, gewoon delen ...
Made With Love
Leuk..... de armband
en dat je hebt gewonnen
.
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
Groetjes Ellen.
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Ik vind het heus niet erg, dacht alleen dat het misschien leuk was mee te doen aan de wekelijkse wedstrijd.EmmaLouise schreef:oh sorry, wilde er niets mee bereiken hoor, gewoon delen ...
- Marieketting
- Bead Fan
Erg mooi!