25/01 Cloisonné armbanden
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
erg mooi!
Re: 25/01 Cloisonné armbanden
Ik vind het ook altijd lastig om van cloisonne kralen iets te maken.
Mooi geworden!
Groetjes Anne

Mooi geworden!
Groetjes Anne
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik heb me nog nooit aan deze kralen durven wagen, het is ook niet helemaal mijn smaak (de kralen, dus). Maar als ik deze armbanden zie, echt prachtig! 
Groetjes, Marjan
-
sriwi
- Bead Believer
prachtig, vindt de kleuren ook mooi bij elkaar passen!
Ik was nooit zo weg van cloisonne kralen, maar als ik dit zie dan snap ik dat niet meer! Echt super mooi en mooie kleurencombinatie!
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.
-
De Sierkip
- Bead Chatter