Oeps...dank je ik heb het aangepast!creakaatje schreef:tijd vliegt, maar gelukkig is het echt nog geen oktober.....(13-10-10)
graag eerst nog een lente en zomer

Oeps...dank je ik heb het aangepast!creakaatje schreef:tijd vliegt, maar gelukkig is het echt nog geen oktober.....(13-10-10)
graag eerst nog een lente en zomer
Heee Jorna, hoe gaat het met de verhuizingsdrukte? Er wordt hier flink over je gebabbeld...hihi. Maar niks dan goeds, dat heb je wel gezien.Jorna schreef:Jee wat een verrassing!! Ze zijn erg mooi Roos!!! Leuk ze voorbij te zien komen
Ik gebruik zelf altijd 2mm waxkoord...vind ikzelf net iets fijner werken en het resultaat is wat steviger.
De verhuisdrukte is nu wel een beetje voorbij..gelukkig!! Nog een paar kleine dingen die moeten komen, maar m'n hobbykamer is nu bijna klaar, dus ik vermaak me wel weer haha!!Rooos schreef:Heee Jorna, hoe gaat het met de verhuizingsdrukte? Er wordt hier flink over je gebabbeld...hihi. Maar niks dan goeds, dat heb je wel gezien.Jorna schreef:Jee wat een verrassing!! Ze zijn erg mooi Roos!!! Leuk ze voorbij te zien komen
Ik gebruik zelf altijd 2mm waxkoord...vind ikzelf net iets fijner werken en het resultaat is wat steviger.
Oh het was 2 mm...ik onthoud dat soort dingen dus nooit, maar gelukkig heb je nu zelf ook antwoord gegeven... ik ben alweer met eentje bezig...ik wist niet dat het zo verslavend kon zijn. evenaart een beetje mijn BT verslaving...
Dus nogmaals dank voor de uitleg op de meeting!![]()
![]()
Liefs Roos