09/11 beaded crochet armband

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Moon
Bead Dreamer
Re: 09/11 beaded crochet armband

Bericht door Moon » di 10 nov 2009 11:27

Allereerst iedereen superbedankt voor de leuke reacties! Ik zit te glimmen achter m'n computer. [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Ik vind het ook leuk dat jullie de kleuren zo mooi vinden en dan te weten dat ik helemaal niet tevreden ben over de foto, omdat de kleuren in het echt eigenlijk nog mooier zijn. :wink:
claudy schreef:Wat zit jouw werk er altijd waanzinnig strak uit. Heb jij geduld over ofzo? ;-)
Hihi grappig hoe je dat zegt. Ik heb nogal last van overmatig perfectionisme.
Ellen schreef:Ik vind het wel knap dat je het doorgehaakt hebt, dus geen sluiting eraan gemaakt hebt. Het je dat zelf uitgevogeld?? :?:
Nee dat heb ik gezien op een andere site. Ik kwam veel van die armbanden tegen op Peetje's blog en zij heeft ook een kleine uitleg op haar blog. Het is bij mij niet helemaal perfect aangesloten, maar dat kun je niet zien op de foto. :wink: Je haakt eigenlijk gewoon een lange spiraal en hecht het af en dan rijg je daarna de 2 delen aan elkaar, maar omdat ik nogal dik garen had, ging het een beetje moeizaam.
Groetjes van Monica

Crea Smoesje
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Crea Smoesje » di 10 nov 2009 19:37

Gehaakt :?: :?: , Perfect zeg, zo strak. :applaus:
Positief denken, als het glas half vol is,
zijn de beren op de weg veel kleiner.

Groetjes Loes

Nynke
Bead Interested

Bericht door Nynke » di 10 nov 2009 19:45

Prachtig! Mooie kleuren inderdaad!! :(L)
Wingardium leviosa!

Gesloten