18-9 Kiss me and.... a hidden secret
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Ik vindt de kikker heeeeel erg leuk zeg!
Wat ontzettend leuk bedacht! 
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Re: 18-9 Kiss me and.... a hidden secret
S U P E R

- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Jaaa leuk he zag het ook meteen!

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
- Marlies_75
- Bead Interested
- Contacteer:
Dank je wel, Sandra, heel lief van je. Ik was gisteren ook even helemaal aan het stuiteren door huis, het voelt toch als een enorme eer om in de nieuwsbrief te staan.Sandra schreef:ik keek gisteravond naar de bead & button nieuwsbrief en herkende meteen 'n creatie.
![]()
Wel leuk compliment he, daarin getoond te worden.
naar hoeveel duizenden mensen zal het wel niet gestuurd worden! Je kan het zien op http://links.mkt746.com/servlet/MailVie ... &mt=1&rt=0" onclick="window.open(this.href);return false; , onder 'in the forum'. Ik dacht ik post het even hier, is wel het posten waard.
Groetjes,
Marlies
Life is not measured by the number of breaths you take, but by the moments that take your breath away.
Marlies
Life is not measured by the number of breaths you take, but by the moments that take your breath away.
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
ja en ook ik zag 'm en dacht mmmmm komt bekend voor maar kon het even niet plaatsen. Leuk voor je Marlies! Het is ook een prachtige creatie.
Groet,
Elly
Groet,
Elly
- Saga Suus
- Bead Producer
- Contacteer:
Wow, heel gaaf! Origineel bedacht en de kikker komt helemaal tot zijn recht. Ook een gedurfde crea om te dragen, ben wel benieuwd naar een draagfoto 
- Patrisia
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik heb het al eerder gezegd, ik vind de kettign echt helemaal prachtig!!!!
En wat super leuk voor joud at je met die creatie in de nieuwsbrief van B&B staat.
(Ik ben even samen met jou trots daarop
)
En wat super leuk voor joud at je met die creatie in de nieuwsbrief van B&B staat.
(Ik ben even samen met jou trots daarop
Groetjes Patricia
mag ook wel, het is jouw zelfgemaakte kraal toch?Patrisia schreef:Ik heb het al eerder gezegd, ik vind de kettign echt helemaal prachtig!!!!![]()
(Ik ben even samen met jou trots daarop)
- Marlies_75
- Bead Interested
- Contacteer:
Helemaal mee eens, Sandra, zonder de prachtige kraal van Patricia was dit geheel niet zo geworden!! En iedereen bedankt voor de leuke reacties.Sandra schreef:mag ook wel, het is jouw zelfgemaakte kraal toch?Patrisia schreef:Ik heb het al eerder gezegd, ik vind de kettign echt helemaal prachtig!!!!![]()
(Ik ben even samen met jou trots daarop)
Ik vind het toch wel erg leuke eer, dat ze het erin hebben geplaatst.
Groetjes,
Marlies
Marlies