11/09 Daar is ie dan: mijn eerste BT armband!!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Re: 11/09 Daar is ie dan: mijn eerste BT armband!!
Simone, hij is echt super mooi geworden 

- Jeanette
- Bead Producer
- Contacteer:
wauw! mooi geworden hoor! En geweldige kleuren! Helemaal toppie!
Groetjes Jeanette
Helemaal leuk! Ook de collage!!
Close your eyes .. and dream
- kralenroosje
- Bead Designer
- Contacteer:
JAAAA hoe weet je dat ik heb toevallig net een ketting af in die kleuren combi ga ik vandaag wel even plaatsenDe Sierkip schreef:Dank jullie wel voor de leuke reacties!!!
![]()
@Kralenroosje: ja, het zijn ook mijn favo-kleurtjes, daarom zat ik ook zo tebij jouw mooie ketting, haha!! Alleen is deze combinatie eigenlijk ontstaan door de gatgrootte van de kralen, in deze kleuren had ik de meeste kralen met een groot genoeg gat voor de bt-techniek.
Wel grappig eigenlijk! En dan is lime met turquoise zeker ook één van je favo kleurencombi's??

en het is wel leuk om te doen he bt-en en met een heel leuk resultaat

- ukkies
- Bead Lover
- Contacteer:
Welk soort draad heb je hiervoor gebruikt?
Ik heb eens een armband gemaakt met dit draad ( http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=1994" onclick="window.open(this.href);return false; ), maar vind dat wel wat dun. Dat van jou lijkt veel dikker te zijn, kan dat kloppen?
Ik heb eens een armband gemaakt met dit draad ( http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=1994" onclick="window.open(this.href);return false; ), maar vind dat wel wat dun. Dat van jou lijkt veel dikker te zijn, kan dat kloppen?
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~
~ Mahatma Gandhi ~

Hartstikke mooi geworden, en ook helemaal mijn kleurtjes

Groetjes Ellen.
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Leuk! En wat een mooie kleurencombi vindt ik dit! Super! 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
-
- Bead Chatter
kralenroosje schreef:JAAAA hoe weet je dat ik heb toevallig net een ketting af in die kleuren combi ga ik vandaag wel even plaatsenDe Sierkip schreef:@Kralenroosje: En dan is lime met turquoise zeker ook één van je favo kleurencombi's??[speciaal voor jou]

En wat leuk dat je hem speciaal voor mij plaatst, hahaha!

@Iedereen: bedankt voor de leuke reacties!!!

-
- Bead Chatter
Vergeet bijna je vraag te beantwoorden...ukkies schreef:Welk soort draad heb je hiervoor gebruikt?

- kralenroosje
- Bead Designer
- Contacteer:
jaja we hebben dezelfde smaakDe Sierkip schreef:kralenroosje schreef:JAAAA hoe weet je dat ik heb toevallig net een ketting af in die kleuren combi ga ik vandaag wel even plaatsenDe Sierkip schreef:@Kralenroosje: En dan is lime met turquoise zeker ook één van je favo kleurencombi's??[speciaal voor jou]
Dat is zeker toevallig!! Ik was ook helemaal weg van je lange turquoise ketting met een stuk cellini spiral!! We hebben wel een beetje dezelfde smaak, denk ik.
![]()
En wat leuk dat je hem speciaal voor mij plaatst, hahaha!Ben benieuwd!
@Iedereen: bedankt voor de leuke reacties!!!

- Saga Suus
- Bead Producer
- Contacteer:
De kleurencombi vind ik het einde! De armband is minder vol dan andere BT's die ik voorbij zie komen maar ik moet zeggen dat dat ook een heel leuk effect geeft!
-
- Bead Chatter
Dank je!! Ja, hij is minder vol en ik wil hem nog veel voller, maar daar ga ik met de volgende op oefenen!!Saga Suus schreef:De kleurencombi vind ik het einde! De armband is minder vol dan andere BT's die ik voorbij zie komen maar ik moet zeggen dat dat ook een heel leuk effect geeft!

Hartstikke goed gelukt, mijn complimenten

Ga je hem zelf houden? Ik kijk uit naar de volgende van je BT´ers

Liefs en groetjes, Algante 

-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
nou dat heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen, de mijne is nog steeds niet af.....Ik vind die van jou prachtig, ik heb vaak het lef niet voor felle kleuren (ben zo'n zwart mens!).
groetjes
Elly
groetjes
Elly