20/07 Explosion of Colours
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Mooie armband!
Liefs Romana
Re: 20/07 Explosion of Colours
wauw wat gaaf!
die heeft een heel hoog ``hebben, hebben, hebben`` gehalte!
Ik vind vooral alle kleuren heel gaaf!
Klopt het dat je niet alle (bestaande) kleuren swarovski hebt gebruikt? geen limegroen/peridot en fuchsiarode en geel oid? Nu lijkt het heel mooi alsof je willekeurig kleuren hebt gepakt, maar de tinten liggen mooi bij elkaar.
toppie!
die heeft een heel hoog ``hebben, hebben, hebben`` gehalte!
Ik vind vooral alle kleuren heel gaaf!
Klopt het dat je niet alle (bestaande) kleuren swarovski hebt gebruikt? geen limegroen/peridot en fuchsiarode en geel oid? Nu lijkt het heel mooi alsof je willekeurig kleuren hebt gepakt, maar de tinten liggen mooi bij elkaar.
Laatst gewijzigd door Ilsy81 op ma 27 jul 2009 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Ilsy
Al sinds heeeel klein kralenfan, maar pas sinds kort fimo-kralen-fan....

Al sinds heeeel klein kralenfan, maar pas sinds kort fimo-kralen-fan....

-
deventernaar
- Bead Discoverer
wauw hou van kleur
is het een soort basis armband waarop je geketteld hebt of deze ook zelf gemaakt/
is het een soort basis armband waarop je geketteld hebt of deze ook zelf gemaakt/
- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Bedankt voor alle enthousiaste reacties!
Groetjes,
Marlies
Ik heb een bestaande mix van swarovski-kralen gebruikt. Toen ik deze mix zag, vond ik 'm heel geschikt voor deze armband, dus daarin ben ik zelf niet echt creatief geweestIlsy81 schreef: Ik vind vooral alle kleuren heel gaaf!
Klopt het dat je niet alle (bestaande) kleuren swarovski hebt gebruikt? geen limegroen/peridot en fuchsiarode en geel oid? Nu lijkt het heel mooi alsof je willekeurig kleuren hebt gepakt, maar de tinten liggen mooi bij elkaar.toppie!
De basis heb ik zelf gemaakt met de 'herringbone stitch'. De basis kan je gebruiken om allerlei kralen op vast te maken. Er gaat nog wel eens zo'n armband volgen, denk ik, maar dan met andere (soorten) kralen.deventernaar schreef:wauw hou van kleur
Groetjes,
Marlies