Nieuw hier!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gaaf hoor, hij valt ook precies zoals je had getekend! Knap!!
Groetjes, Maddy

-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: Nieuw hier!
Ben nu ook wel benieuwd naar de zwarte deze is al prachtig en een apart halssieraad. Heb je de kralen stuk voor stuk met elkaar onderling verbonden?
groetjes
Elly
groetjes
Elly
Nee de kralen zijn magnetisch, ze houden elkaar allemaal op hun plaats, eigenlijk best ideaal haha 
Of bedoel je de zwarte? de zwarte daar zit ik nog even mee te prutsen hoe ik dat het beste kan oplossen.. gezien ik ze verticaal op elkaar wil hebben maar ik ga nog even kijken wat ik met ijzerdraad kan doen.
in ieder geval bedankt allemaal voor jullie reacties, echt super tof
liefs

Of bedoel je de zwarte? de zwarte daar zit ik nog even mee te prutsen hoe ik dat het beste kan oplossen.. gezien ik ze verticaal op elkaar wil hebben maar ik ga nog even kijken wat ik met ijzerdraad kan doen.
in ieder geval bedankt allemaal voor jullie reacties, echt super tof

liefs
Hey allemaal,
even een update! haha
Ik heb gemerkt dat ik niet echt overweg kan met kunstof kralen, dus vanaf nu af aan ga ik bezig met kralen zoals zoetwaterparels, natuurstenen en ga zo maar door.
Dus de zwarte weduwe laat nog even op zich wachten!
liefs
even een update! haha
Ik heb gemerkt dat ik niet echt overweg kan met kunstof kralen, dus vanaf nu af aan ga ik bezig met kralen zoals zoetwaterparels, natuurstenen en ga zo maar door.
Dus de zwarte weduwe laat nog even op zich wachten!
liefs
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer: