1/6 Gevlochten ketting

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
singasong
Bead Lover
Contacteer:
Re: 1/6 Gevlochten ketting

Bericht door singasong » ma 01 jun 2009 20:29

Wauw!!! Super mooi. Die kleur is ook gaaf :applaus:

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » ma 01 jun 2009 23:19

Wat knap weer gemaakt en een heel mooi zomers resultaat :applaus: :applaus: :applaus:
Groetjes Ellen.

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » di 02 jun 2009 07:11

Ontzettend leuk gedaan! :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Musje
Bead Fan

Bericht door Musje » di 02 jun 2009 21:49

Leuke ketting en groen is mijn kleur, vind de sluiting ook erg mooi gemaakt!!
:applaus:
groetjes Monique
Veel kraalplezier :O))

Amie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Amie » wo 03 jun 2009 10:07

Heel erg mooi geworden.
Groetjes Amie

Marieketting
Bead Fan

Bericht door Marieketting » wo 03 jun 2009 11:56

Super!
Hoe heb je dat gedaan als ik mag vragen?
Ik heb laatst twee keer acht strengen (voor twee kettingen) uitgehaald omdat ik het niet voor elkaar kreeg er één geheel van te maken. Ik wilde ze in elkaar draaien, maar dat zakte op de één of andere manier toch weer uit.

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door MB » do 04 jun 2009 12:41

Supermooie ketting :(L)
~Groetjes Margriet~

Lynn
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Lynn » do 04 jun 2009 20:31

Bedankt voor alle leuke reacties. Het is ook niet helemaal mijn kleur, daarom houd ik hem niet zelf, maar ik ga het zeker nog een keertje met andere kleuren proberen.
Marieketting schreef:Super!
Ik heb laatst twee keer acht strengen (voor twee kettingen) uitgehaald omdat ik het niet voor elkaar kreeg er één geheel van te maken. Ik wilde ze in elkaar draaien, maar dat zakte op de één of andere manier toch weer uit.
Ik heb eerst de sluiting gemaakt met Brick stitch, toen heb ik vanuit de sluiting 8 draden laten komen en aan die draden heb ik heeeeeeeel veel rocailles geregen. Aan het einde een paar keer door de laatste rocaille gestoken met de naald zodat de streng niet uit zou zakken, toen op een bepaalde manier vlechten met 4 strengen en toen ben ik aan de andere sluiting begonnen met Brick stitch, die heb ik bevestigd aan die 8 strengen en voila, klaar.

Het is wel even puzzelen om de strengen mooi in de sluiting over te laten lopen.
Groetjes Lynn

Marieketting
Bead Fan

Bericht door Marieketting » vr 05 jun 2009 08:38

Lynn schreef:Bedankt voor alle leuke reacties. Het is ook niet helemaal mijn kleur, daarom houd ik hem niet zelf, maar ik ga het zeker nog een keertje met andere kleuren proberen.
Marieketting schreef:Super!
Ik heb eerst de sluiting gemaakt met Brick stitch, toen heb ik vanuit de sluiting 8 draden laten komen en aan die draden heb ik heeeeeeeel veel rocailles geregen. Aan het einde een paar keer door de laatste rocaille gestoken met de naald zodat de streng niet uit zou zakken, toen op een bepaalde manier vlechten met 4 strengen en toen ben ik aan de andere sluiting begonnen met Brick stitch, die heb ik bevestigd aan die 8 strengen en voila, klaar.

Het is wel even puzzelen om de strengen mooi in de sluiting over te laten lopen.
Dank voor je reactie.
Ik ga even google-en op Brick stitch. Het ziet er prachtig uit.

Mirjam Borger
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » ma 08 jun 2009 10:13

erg mooi!

Gesloten