22-02-2009 | Kyra en Natasja

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Lynn
Bead Intelligent
Berichten:1493
Lid geworden op:ma 26 feb 2007 11:43
Locatie:Eindhoven
Contacteer:
Re: 22-02-2009 | Kyra en Natasja

Bericht door Lynn » do 26 feb 2009 14:37

Leuk!
Groetjes Lynn

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: 22-02-2009 | Kyra en Natasja

Bericht door Biebeltsje » di 24 mar 2009 20:42

Whooeeii :lol:

Ik had gisteravond van iemand een mailtje gekregen die graag de oorbellen wou kopen!

Afbeelding

Is toch wel kicken als iemand iets koopt van je :D
Tis nu de tweede keer dat ik iets heb verkocht via marktplaats!
Afbeelding

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: 22-02-2009 | Kyra en Natasja

Bericht door sanegdokter » wo 25 mar 2009 08:03

Doe mij die Kyra maar! [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: 22-02-2009 | Kyra en Natasja

Bericht door Ellen » wo 25 mar 2009 09:14

Yeeeeh, wat leuk voor je! :banaan: :banaan:
Is idd kicken als je iets verkoopt aan een totale vreemde, ook aan een bekende natuurlijk. Maar zo via MP heeft toch wat extra's lijkt me :!: :D
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
Maddy
Bead Producer
Berichten:1137
Lid geworden op:vr 22 sep 2006 14:39
Locatie:Baarn
Contacteer:

Re: 22-02-2009 | Kyra en Natasja

Bericht door Maddy » wo 25 mar 2009 10:05

Wat leuk Bianca! Gefeliciteerd...geeft wel een kick om weer nieuwe te maken :wink:
Het zijn dan ook prachtige bellen en de armband is eveneens heel mooi!
************************************
Afbeelding Groetjes, Maddy

Gebruikersavatar
CreaCorina
Bead Fanatic
Berichten:1955
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 20:58
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: 22-02-2009 | Kyra en Natasja

Bericht door CreaCorina » wo 25 mar 2009 10:53

Gefeliciteerd met de verkoop!
Groetjes van Corina

Afbeelding

Gesloten