6 december Mijn eerste keer

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Algante
Moderator
Re: 6 december Mijn eerste keer

Bericht door Algante » zo 07 dec 2008 13:01

Hartstikke leuk en mooi en inderdaad speels :applaus: Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig geweest? Ik heb gelukkig ook die rocailles bij Sandra gekocht, ik voel me zeer geïnspireerd :(L)
Nu nog wat tijd (over) ;)
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 07 dec 2008 13:44

Algante schreef:Hartstikke leuk en mooi en inderdaad speels :applaus: Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig geweest? Ik heb gelukkig ook die rocailles bij Sandra gekocht, ik voel me zeer geïnspireerd :(L)
Nu nog wat tijd (over) ;)

Ik denk een uur of vijf/zes/zeven in totaal, heel veel op 1 dag gedaan & toen nog 2 avonden :wink:

& tnx voor de enthousiaste reactie's :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Algante
Moderator

Bericht door Algante » zo 07 dec 2008 13:46

Zoooooooooooo..... dat lijkt me hartstikke snel, dan ben jij zeker zeer handig, da's tof!

Ik raak nog geïnspireerder en kijk intussen uit naar nog meer moois van jouw hand :D
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Annemie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Annemie » zo 07 dec 2008 17:42

Lieve armband, helemaal Marjo!! :applaus:

MariekeV
Bead Producer

Bericht door MariekeV » zo 07 dec 2008 19:15

Helemaal over het topic heen gelezen! Moet eerlijk bekennen dat ik iets anders verwacht had, ik bedoel van "de Marjo-stijl". Maar vind het absoluut passen :wink: Het is een mooie armband geworden, hij ziet er netjes uit. Mijn complimenten hoor voor de 1e! :applaus:

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » di 09 dec 2008 12:32

Vindt hem ook helemaal super! :D Mooie kleurtjes! (mijn roze kraaltjes liggen al een een tijdje klaar maar kom er niet an toe....)Maar dat strakker borduren, ik denk dat het meer komt door de kraaltjes die je hebt gebruikt. Als je Miyuki gebruikt dan krijg je een superstrak resultaat. Je zou het eens moeten proberen om het verschil te zien. Maar eerlijk gezegd, knap hoor en zeker voor een eerste!!! :wink:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 10 dec 2008 12:29

sanegdokter schreef:Maar dat strakker borduren, ik denk dat het meer komt door de kraaltjes die je hebt gebruikt. Als je Miyuki gebruikt dan krijg je een superstrak resultaat. Je zou het eens moeten proberen om het verschil te zien. Maar eerlijk gezegd, knap hoor en zeker voor een eerste!!! :wink:
Dank je wel voor je compliment & ik ga het zeker proberen :wink: Heeft dan te maken met het feit dat Miyuki kraaltjes allemaal dezelfde afmetingen hebben denk ik :?:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Tara
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Tara » vr 12 dec 2008 18:48

Heel mooi gedaan!! :applaus:
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Gesloten