Nu nog wat tijd (over)
6 december Mijn eerste keer
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Hartstikke leuk en mooi en inderdaad speels
Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig geweest? Ik heb gelukkig ook die rocailles bij Sandra gekocht, ik voel me zeer geïnspireerd
Nu nog wat tijd (over)
Nu nog wat tijd (over)
Liefs en groetjes, Algante 
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Re: 6 december Mijn eerste keer
Algante schreef:Hartstikke leuk en mooi en inderdaad speelsHoe lang ben je er ongeveer mee bezig geweest? Ik heb gelukkig ook die rocailles bij Sandra gekocht, ik voel me zeer geïnspireerd
![]()
Nu nog wat tijd (over)
Ik denk een uur of vijf/zes/zeven in totaal, heel veel op 1 dag gedaan & toen nog 2 avonden
& tnx voor de enthousiaste reactie's
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
Zoooooooooooo..... dat lijkt me hartstikke snel, dan ben jij zeker zeer handig, da's tof!
Ik raak nog geïnspireerder en kijk intussen uit naar nog meer moois van jouw hand
Ik raak nog geïnspireerder en kijk intussen uit naar nog meer moois van jouw hand
Liefs en groetjes, Algante 
- Annemie
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Lieve armband, helemaal Marjo!! 
Helemaal over het topic heen gelezen! Moet eerlijk bekennen dat ik iets anders verwacht had, ik bedoel van "de Marjo-stijl". Maar vind het absoluut passen
Het is een mooie armband geworden, hij ziet er netjes uit. Mijn complimenten hoor voor de 1e! 
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Vindt hem ook helemaal super!
Mooie kleurtjes! (mijn roze kraaltjes liggen al een een tijdje klaar maar kom er niet an toe....)Maar dat strakker borduren, ik denk dat het meer komt door de kraaltjes die je hebt gebruikt. Als je Miyuki gebruikt dan krijg je een superstrak resultaat. Je zou het eens moeten proberen om het verschil te zien. Maar eerlijk gezegd, knap hoor en zeker voor een eerste!!! 
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Dank je wel voor je compliment & ik ga het zeker proberensanegdokter schreef:Maar dat strakker borduren, ik denk dat het meer komt door de kraaltjes die je hebt gebruikt. Als je Miyuki gebruikt dan krijg je een superstrak resultaat. Je zou het eens moeten proberen om het verschil te zien. Maar eerlijk gezegd, knap hoor en zeker voor een eerste!!!![]()
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
Heel mooi gedaan!! 
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......