13/11 Kreukels
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Mooie kettingen en ook een goede manier om je rocailles weer eens wat uit te dunnen met als resultaat super leuke kettingen die rond de feestdagen zo heerlijk goed verkopen. Hier noemen ze deze ketting ook weleens een krinkelketting....
Groetjes
Elly
Groetjes
Elly
-
- Bead Interested
Re: 13/11 Kreukels
Caatje schreef:ik heb zo een pakketje op de kreadoe gekocht. je gaat er geloof ik eerst met een muntje langs zodat het draad gaat kreukelen. leuke kettingen zijn het
Ik heb ook een pakketje gekocht afgelopen week, maar ben er nog niet aan begonnen. Zie er wel een beetje tegenop om 5.30 kralen te rijgen pfffff, maar het resultaat mag er zijn.
Mooi hoor..

Groetjes
Ingrid
te veel hobbies, te weinig tijd!
Ingrid
te veel hobbies, te weinig tijd!

heej
kben nieuw hier maar wil tog ff wat vragen.
hoe maak je dat touw kronkelig? krijg het niet voor elkaar. al om en klosje heen gewikkeld en paar dagen laten zitten maar het lukt nog niet
kunnen jullie me helpen??
groetjes henriet
kben nieuw hier maar wil tog ff wat vragen.
hoe maak je dat touw kronkelig? krijg het niet voor elkaar. al om en klosje heen gewikkeld en paar dagen laten zitten maar het lukt nog niet

kunnen jullie me helpen??
groetjes henriet
Hoi Henriët, Misschien heb je wat aan dit topic: viewtopic.php?f=4&t=33901&hilit=kreukelketting" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je "kreukelketting" bij zoeken intypt kom je nog meer topics over
dit onderwerp tegen.
Als je "kreukelketting" bij zoeken intypt kom je nog meer topics over
dit onderwerp tegen.
~Groetjes Margriet~
dankje MB! kga ut gelijk proberen 

- Saga Suus
- Bead Producer
- Contacteer:
Hihi, dat heb ik nou ook!bebiezjoe schreef:Mooie kettingen, ik word altijd zo zenuwachtig van die kleine kraaltjes![]()
Bebiezjoe
Bea
Ik vind de geshowede creaties wel erg leuk geworden.