18-09 Anti tafel-kleed-waait-weg en...
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Annemie
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Prachtig allemaal, helemaal mijn smaak!!! De paarse kitty-ketting springt daar nog weer bovenuit.
Re: 18-09 Anti tafel-kleed-waait-weg en...
Mooi hoor en wat een super leuk idee die tafelkleed hangers.
Zo maak je weer eens wat anders
.
Groeten, Anita
Zo maak je weer eens wat anders
Groeten, Anita
Liefs, Anita
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
heel erg leuk!! 
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Wauw, gaaf zeg, allemaal! Maar vooral die tafelkleed-dingen
Op de derde foto, die hanger met die roos, mag ik vragen waar je zie vandaan hebt? Ik zoek al heel lang dat soort hangers namelijk...
Op de derde foto, die hanger met die roos, mag ik vragen waar je zie vandaan hebt? Ik zoek al heel lang dat soort hangers namelijk...
~Audrey~
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Dank jullie wel allemaal 

Oh, pffff, vragen mag altijd, maar ik heb geen idee meer eigenlijk, weet nog dat ik er toen heel lang naar op zoek was eindelijk gevonden en dat hij toen een hele tijd gelegen heeft. Mocht me iets te binnen schieten, dan hoor je het van meflapflap schreef:Wauw, gaaf zeg, allemaal! Maar vooral die tafelkleed-dingen![]()
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ