03/08 BT met schelpjes en drijfhout ;-)
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- Rizzie
- Bead Starter
- Contacteer:
Dat is de techniek die is gebruikt voor deze armband, Beaded Treasure.Eminence schreef:Rizzie schreef:Heeeel mooi! Helemaal gaaf!
Heb jij misschien ook instructies voor het maken van een BT?
Of weet je toevallig waar ik het boek van Robin Atkins kan vinden?
Ik zou dit zo graag ook willen proberen...
Misschien een rare vraag, maar wat is een BT?
Groetjes van Mariska!
Waar kan je online uitleg vinden over deze techniek? Graag in het nederlands! Ik wil het graag ook eens proberen!Rizzie schreef:Dat is de techniek die is gebruikt voor deze armband, Beaded Treasure.Eminence schreef:Rizzie schreef:Heeeel mooi! Helemaal gaaf!
Heb jij misschien ook instructies voor het maken van een BT?
Of weet je toevallig waar ik het boek van Robin Atkins kan vinden?
Ik zou dit zo graag ook willen proberen...
Misschien een rare vraag, maar wat is een BT?
Groetjes
Lieselot
Lieselot
- Yvonne ADD
- Bead Interested
- Contacteer: