02-01 DMB Voorproefje :)
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Het poeder en de klei si niet vergelijkbaar. Als je de micashift wil hebben moet je echt pearl klei gebruiken. De mica poeders smeer je op de klei of je mengt ze door de transparant of pearl klei om andere tinten te krijgen dan de standaard kleurtjes.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- Daantjuhhh
- Bead Dreamer
- Contacteer:
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
hee DMBijoux,
Dat heb ik bij jou besteld! Kom ik ook pas even net achter...
Bedankt voor de snelle levering!
Helaas moet ik eerst nog wat werkstukken voor school maken, proefwerkweek, en dan heb ik nog 3 bestellingen voor kettingen die ik moet maken... dus dat duurt nog even voor ik het kan uitproberen ben ik bang
Dat heb ik bij jou besteld! Kom ik ook pas even net achter...

Bedankt voor de snelle levering!
Helaas moet ik eerst nog wat werkstukken voor school maken, proefwerkweek, en dan heb ik nog 3 bestellingen voor kettingen die ik moet maken... dus dat duurt nog even voor ik het kan uitproberen ben ik bang