15/11 Heel veel sieraden voor open huis 17 nov!!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- miss-chris
- Bead Dreamer
- Contacteer:
-
Rooos
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik ben het helemaal met bonte285 eens, daar ben je al goed druk mee geweest. Spannend zeker he! Maar volgens mij gaat het een groot succes worden!bonte285 schreef:Nou, jij kunt met een gerust hart open huis houden hoor, wat een prachtige sieraden allemaal, super! Ziet er allemaal erg professioneel uit (ook die mappen en kaartjes) en het zijn mooie en duidelijke foto's, ook belangrijk!
Heel veel succes gewenst (maar dat heb je volgens mij niet eens nodig)!
Je hebt prachtige dingen gemaakt!!!
Groetjes Roos
-
kevertje1200
- Bead Interested
dank jullie wel, lieve meiden!! Tis toch wel een "geruststelling" zow...ben zow benieuwd hoe het allemaal bijelkaar staat!
Kwam gisteren zelfs met het idee om mijn galajurk op mijn "trouwjurk" paspop weg te zetten, met een mooie ketting...supppeeer sjiek! hahaha...
Ga vandaag maar de cupcakes maken!...die waren goedgekeurd door manlief.. en verder de laatste dingentjes opruimen...Onze woonkamer is nu net een shop!
Morgen alle sieraden uitstallen en afwachten maar....
Kwam gisteren zelfs met het idee om mijn galajurk op mijn "trouwjurk" paspop weg te zetten, met een mooie ketting...supppeeer sjiek! hahaha...
Ga vandaag maar de cupcakes maken!...die waren goedgekeurd door manlief.. en verder de laatste dingentjes opruimen...Onze woonkamer is nu net een shop!
Morgen alle sieraden uitstallen en afwachten maar....