Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij
Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum
Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via
http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de
wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
char
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door char » ma 30 jul 2007 11:16
Prachtig Eva.
Ik denk dat de nederlandse tutorials van jou zeer welkom zijn

Groetjes,
Suzanne

-
MiekeN
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door MiekeN » ma 30 jul 2007 11:28
Ik ben nu 37 (al voel ik me nog steeds 25 )
oops... dan was mijn 'lieverd' aan jouw adres misschien totaal out of order, maar ik 'voelde' inderdaad eerder een 25-jarige achter je schuilen dan een 37-jarige! Excuses!
Overigens... ook maar gelijk excuses dan aan de 25-jarigen die vinden dat ze niet mijn 'lieverd' zijn!!! Het is mijn manier van praten/schrijven met mensen waar ik een goed gevoel bij heb. Ik ben een erg sterk gevoelsmens en voel ook, bij geschreven teksten, iets over de mens achter 'de pen', zal ik maar zeggen. Hmm... dat wil niet zeggen dat ik gelijk de pest aan je heb als ik je nog geen lieverd genoemd heb, hoor!

MiekeN
-
Eva
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door Eva » ma 30 jul 2007 11:31
MiekeN schreef:Ik ben nu 37 (al voel ik me nog steeds 25 )
oops... dan was mijn 'lieverd' aan jouw adres misschien totaal out of order, maar ik 'voelde' inderdaad eerder een 25-jarige achter je schuilen dan een 37-jarige! Excuses!
Overigens... ook maar gelijk excuses dan aan de 25-jarigen die vinden dat ze niet mijn 'lieverd' zijn!!! Het is mijn manier van praten/schrijven met mensen waar ik een goed gevoel bij heb. Ik ben een erg sterk gevoelsmens en voel ook, bij geschreven teksten, iets over de mens achter 'de pen', zal ik maar zeggen. Hmm... dat wil niet zeggen dat ik gelijk de pest aan je heb als ik je nog geen lieverd genoemd heb, hoor!

MiekeN

Ik vind het altijd leuk om lieverd genoemd te worden. En dat je een goed gevoel hebt bij mij "achter de pen" vind ik ook erg leuk. Grappig dat je dacht dat ik jonger was. Dat heb ik nu altijd. De meeste mensen geloven niet dat ik een dochter heb van 16. Ik soms ook niet

Groetjes Eva.

-
MB
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door MB » ma 30 jul 2007 11:51
Schitterend en knap gemaakt

~Groetjes Margriet~
-
Eva
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door Eva » ma 30 jul 2007 18:54
Bedankt voor de complimentjes allemaal. Mijn moeder vond hem inderdaad mooi. Mieke als je mij je lievelingskleur verteld maak ik ook iets dergelijks voor jou. Een goede oefening voor mij.
Groetjes Eva.

-
Vita
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Vita » ma 30 jul 2007 19:06
Oh wat een mooie broche! Knap gemaakt !
-
Julie*
- Bead Interested
Bericht
door Julie* » ma 30 jul 2007 19:50
MiekeN schreef:No way dat ze die niet mooi vindt, lieverd! Hij is prachtig! En duidelijk met liefde gemaakt!
Weet je (en ik meen het als ik zeg dat ie prachtig is, hoor), moeders kunnen niet anders dan mooi vinden wat hun kinderen maken! Ze worden ter plekke blind voor foutjes en oneffenheden. De eerste tekening hangt maaaaaaaaaaaaaaaanden aan de koelkast, terwijl ie alleen maar bestaat uit een rode en een groene streep... de eerste klei-asbak staat jaaaaaaaren op de salontafel terwijl niemand in huis rookt!... Het allereerste diploma (vermoedelijk een zwemdiploma of die van het schooltuintje) wordt ingelijst en prominent opgehangen.
Ik heb, echt waar, al sinds medio 1998 een 'zonnestelsel' aan de lamp van mijn slaapkamer hangen. Mijn meisje was vier toen ze het maakte. Ooit zal ie er van ouderdom afvallen... maar niet omdat ik 'm eraf gehaald heb!
Het is een prachtige broche, Eva... iedereen zou 'm graag dragen. Je moeder daarentegen zal 'm met liefde, warmte en trots dragen! Ik weet het zeker!

MiekeN
Je verteld hier veel over wat jij allemaal mooi vind van je zoon en dochter. Ikzelf ben 16 jaar oud, en mijn moeder maakt nogsteeds prachtige kleding (vooral jurkjes) voor mij, die zal ik ook áááltijd bewaren! Vind ze prachtig.
xx
-
MiekeN
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door MiekeN » ma 30 jul 2007 20:01
@Julie*:

Dat hoor je niet vaak. Veel kinderen (mag ik dat nog zeggen over een 16-jarige?) vinden zo'n beetje alles wat hun ouders doen, stom, raar, gek, vreemd, ouderwets of wat dan ook en alles behalve "cool"!

Ik ben zelf ooit ook 16 geweest -vorige eeuw- en toen was het al net zo!
Erg leuk om te horen dat jij de dingen die je moeder maakt, wel mooi vindt! Ik hoop dat je dat ook tegen haar zegt... ze zal er erg blij mee zijn!

MiekeN
-
MiekeN
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door MiekeN » ma 30 jul 2007 20:04
Eva schreef:Bedankt voor de complimentjes allemaal. Mijn moeder vond hem inderdaad mooi. Mieke als je mij je lievelingskleur verteld maak ik ook iets dergelijks voor jou. Een goede oefening voor mij.
Ik heb je een PBtje gestuurd, maar... *grijnssssssssssssss... ik ben weer helemaal blij met mijn mensenkennis!... zelfs als het 'achter een pen' is! HA!!

MiekeN
-
Tamara
- Bead Fan
-
Contacteer:
Bericht
door Tamara » ma 30 jul 2007 20:44
erg leuk gedaan hoor!
Groetjes, Tamara
-
Parel
- Bead Believer
Bericht
door Parel » di 31 jul 2007 17:26
Wauw hij is prachtig!!
Mag ik vragen hoe je die gemaakt hebt?
Ik ben een beginneling zou het te moeilijk voor me zijn?
Groetjes
-
Mar-JoYa
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door Mar-JoYa » di 31 jul 2007 17:31
wow, wat mooi gemaakt

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
Eva
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door Eva » di 31 jul 2007 18:16
Parel schreef:Wauw hij is prachtig!!
Mag ik vragen hoe je die gemaakt hebt?
Ik ben een beginneling zou het te moeilijk voor me zijn?
Het is op zich niet moeilijk maar je moet wel wat gevoel voor het draad hebben. Het is wat teveel om hier uit te leggen maar ik zal er een tutorial van maken en hopelijk kan ik die snel online zetten zodat je het ook kunt proberen.
Groetjes Eva.

-
Parel
- Bead Believer
Bericht
door Parel » wo 01 aug 2007 07:20
ok bedankt
Groetjes
-
MiekeN
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door MiekeN » wo 08 aug 2007 20:25
Ik heb vandaag een prachthanger gekregen!!!!!!! Hij is zooooooooooo moooooooooi!!! Ben er helemaalverliefd op!
Dank je, Eva! Top!