Moet geweldig zijn als je zelf zulke mooie kralen kan maken!
AANVULLING (zoals beloofd) Heel veel lampwork Irene 21-06
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
Irene van der Maas
- Bead Producer
- Contacteer:
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Dat verklaart waarom je zo veel kunt maken. Ik ben al blij als ik 2 uur in de week kan branden, en zelfs die 2 uur zitten er vaak niet in. De laatste keer dat ik heb gebrand was in het paasweekendIrene van der Maas schreef:Werk? Dit is mijn werk......La Bigiotteria di Esther schreef:Moet je niet naar je werk?Irene van der Maas schreef:Ja, waar haal ik de tijd vandaan? Geen idee, ik begin om half acht 's-ochtends en dan kan ik niet meer stoppen.....
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
Irene van der Maas
- Bead Producer
- Contacteer:
Dan heb je wel een heel ernstig tijd-probleem....
Nee, ik zit soms hele dagen te branden, en dan heb ik weer een paar setjes.
En dan nog krijg je emails waarin mensen vragen waarom die kralen zo duur zijn...... Maar ja, als je dan uitlegt dat je soms wel 10 minuten met 1 kraal bezigbent, begrijpen ze het wel....
Nee, ik zit soms hele dagen te branden, en dan heb ik weer een paar setjes.
En dan nog krijg je emails waarin mensen vragen waarom die kralen zo duur zijn...... Maar ja, als je dan uitlegt dat je soms wel 10 minuten met 1 kraal bezigbent, begrijpen ze het wel....
Irene van der Maas
- Daysleeper
- Bead Designer
armbanden
Heb je nog tijd voor andere dingen. Maar ik begrijp het wel, als je eenmaal achter die brander zit, kan je er niet meer vandaan. Ik heb dat ook.
Maar zonder gekheid, ze zijn echt heel erg mooi. Ik denk dat je goed zal verkopen.

Maar zonder gekheid, ze zijn echt heel erg mooi. Ik denk dat je goed zal verkopen.

groetjes weer van sarina
- kraaltje
- Bead Producer
- Contacteer:
http://www.sansiera.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kun je kijken wat alles kost
Brander alleen al 150 euro.
Bril, mandrellen, beadrelease, tangetjes, gasfles en veilige ruimte om te branden.
Best duur dus de aanschaf
Kun je kijken wat alles kost
Brander alleen al 150 euro.
Bril, mandrellen, beadrelease, tangetjes, gasfles en veilige ruimte om te branden.
Best duur dus de aanschaf
Laatst gewijzigd door kraaltje op wo 20 jun 2007 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan
dan moet het maar zoals het kan
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
wat is duur denk ik dan....jij verkoopt uniek handwerk.
Dat moet de koper zich realiseren; je koopt iets wat een ander nooit kan hebben.
Kan me voorstellen dat er zeker mensen zijn die het op zich veel geld vinden, dat is wat anders dan dan het duur is. Voor wat je krijgt, is het niet duur in verhouding.
Iedere portemonne heeft zijn eigen budget. Daarnaast is het net hoe je je geld besteed denk ik: de een gaat duurder op vakantie, of geeft meer geld aan etenswaren uit, of koopt duurdere kleding.
Het gaat erom wat jij belangrijk vindt, waar je je geld aan uit WILT geven.
(uitgesloten de mensen die helaas echt moet rekenen om elke maand uit te komen met geld waarbij niks overblijft voor iets luxe)
Dat moet de koper zich realiseren; je koopt iets wat een ander nooit kan hebben.
Kan me voorstellen dat er zeker mensen zijn die het op zich veel geld vinden, dat is wat anders dan dan het duur is. Voor wat je krijgt, is het niet duur in verhouding.
Iedere portemonne heeft zijn eigen budget. Daarnaast is het net hoe je je geld besteed denk ik: de een gaat duurder op vakantie, of geeft meer geld aan etenswaren uit, of koopt duurdere kleding.
Het gaat erom wat jij belangrijk vindt, waar je je geld aan uit WILT geven.
(uitgesloten de mensen die helaas echt moet rekenen om elke maand uit te komen met geld waarbij niks overblijft voor iets luxe)
What's life whithout beads