13/3/07 ketting-gepruts

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Peeke
Bead Dreamer

Bericht door Peeke » wo 14 mar 2007 16:02

:(L) MOOI :(L)
Groetjes peeke

Kralina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Kralina » wo 14 mar 2007 16:50

Geduld is een schone zaak, dat blijkt.

Mooie kleur en heel netjes gemaakt.

Welke maat kralen zoek je, ik heb op de site kralen in de maat 11/0, 9/0 en 8/0 staan.

Hee, je ketting is al aangepast op de zomer, goud komt er weer helemaal in!
Als U werk maakt van Uw hobby.

karin v h
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door karin v h » wo 14 mar 2007 19:19

Citaat:
Red Lady:
heel erg mooi gemaakt!!! ja je bedoelt kralenwerk denk ik, dat probleem had ik ook.
maar soms kun je met meerdere personen bestellen zodat je toch aan het bedrag komt :wink:

Je moet natuurlijk wel mensen weten die daar ook bestellen.
Kreeg vandaag een tip van iemand van kralen.com om bij onderstaande site te bestellen maar zij hebben weer geen nr. 6.
http://www.bricolart.be/Site/VenteCatalogue.php?width" onclick="window.open(this.href);return false;[]=1024&lg=NL&cid=395

Groetjes karin

Ann
Bead Interested

Bericht door Ann » wo 14 mar 2007 22:58

En dit geef jij de titel "kettinggepruts"? Ik noem het echt "kettingwerk". 'k Ben eigenlijk een beetje jaloers als ik een dergelijk colliertje zie! Bij mij raken de draden steeds weer in elkaar gedraaid! Misschien heb je een truukje om ze uit elkaar te houden?
Heel mooi!

karin v h
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door karin v h » wo 14 mar 2007 23:53

Ja, ik werk constant met 1 draad. Moet ik een nieuwe draad beginnen dan hecht ik de vorige meteen af dan heb ik dat rotklusje vast gedaan. Heb een hekel om een hele avond alleen maar draden af te hechten.
Maar hij is echt niet met tig draden in elkaar gezet hoor :) , draad voor draad.
Groetjes karin

red lady
Bead Dreamer

Bericht door red lady » do 15 mar 2007 10:39

karin v h schreef:Citaat:
Red Lady:
heel erg mooi gemaakt!!! ja je bedoelt kralenwerk denk ik, dat probleem had ik ook.
maar soms kun je met meerdere personen bestellen zodat je toch aan het bedrag komt :wink:

Je moet natuurlijk wel mensen weten die daar ook bestellen.
Kreeg vandaag een tip van iemand van kralen.com om bij onderstaande site te bestellen maar zij hebben weer geen nr. 6.
http://www.bricolart.be/Site/VenteCatalogue.php?width" onclick="window.open(this.href);return false;[]=1024&lg=NL&cid=395

Groetjes karin
je kunt hier op het forum een topic openen met de vraag of er mensen zijn die iets nodig hebben bij kralenwerk :lol: en dan gaat de rest meestal vanzelf.
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.

Gesloten