Die Ndbele vind ik ook heel bijzonder, maar niet om zelf te dragen. Lijkt me wel heel veel werk!
haha ik ook niet, dacht dat ik wist hoe maar ik kwam bij een kralenmeeting een keer iemand uit Zuid Afrika tegen en die zei iets van mmbElE (dus echt EH ipv eeeh zeg maar), zal anders eens aan mijn moeder of zus vragen, die zullen het nog wel weten.Dorith schreef:Die armband is echt mooi joh!!
En dat Ndbele... vind ik ook heel mooi maar zou het niet zo snel dragen..heb trouwens geen idee hoe je het uitspreekt! ??
ik moet nog steeds die zwart wit armband van de laatste meeting afmakenSandra schreef:haha ik ook niet, dacht dat ik wist hoe maar ik kwam bij een kralenmeeting een keer iemand uit Zuid Afrika tegen en die zei iets van mmbElE (dus echt EH ipv eeeh zeg maar), zal anders eens aan mijn moeder of zus vragen, die zullen het nog wel weten.Dorith schreef:Die armband is echt mooi joh!!
En dat Ndbele... vind ik ook heel mooi maar zou het niet zo snel dragen..heb trouwens geen idee hoe je het uitspreekt! ??
Pienjo de werk van de ketting viel heeeel erg mee. Gewoon rijgen met 9/0 kralen, dan gaat het redelijk snel, en erg leuk om te doen. Ik heb mooie kralen in het donkerrood-rood-oranje-geel-bruin, heel mooi overlopend, maar moet daar nog een leuke patroon voor bedenken. Dat ronde herringbone-stitch rijgen is iig erg leuk om te doen en gaat redelijk snel.
Dank je wel.hennie schreef:Sandra ik vind de ndebele ketting heel erg mooi geworden, ik zou hem zo dragen. Ik vind de kleurencombi geweldig. Krijg meteen weer zin om weer 1 te maken. Op die kralen meeting is mij verteld dat je het ongeveer zo uitspreekt:
endèbuhluh