19-02-07 Roze, black&white en anderen
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
black en white wn roze.
Ik weet niet welke ik het mooiste vind, ik vind ze allemaal erg mooi.

groetjes weer van sarina
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
dekker schreef:beide hangers kan je bij sayila halen. kijk even bij kunststof en dan onder figuurtjesKraaltjes schreef:Wow die theepot is zo cute!!
Wel gave naam dat Alice in Wonderland, heb je die hangers aardbei en theepot zo gekocht?
daar vind je ze
helemaal gelijk, de prijzen zijn erg leuk daar. niet altijd hoor, maar bij deze dingen welKraaltjes schreef:dekker schreef:beide hangers kan je bij sayila halen. kijk even bij kunststof en dan onder figuurtjesKraaltjes schreef:Wow die theepot is zo cute!!
Wel gave naam dat Alice in Wonderland, heb je die hangers aardbei en theepot zo gekocht?
daar vind je ze
En nog niet duur ook! Vooral het theepotje is erg cute
Groetjes Marit
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
@Dekker; dank je wel voor het antwoorden
@ Audrey; het DL hart had ik zelf
Het ging om het hart van de roze/bruine ketting die ik van Klaasje over kon nemen
Toen ik het aardbei-tje en theepotje zag, had ik meteen dit armbandje in mijn hoofd en ben erg blij met het resultaat
Vind het zelf ook leuk dat de sieraden zo verschillend zijn, maar nog leuker is het om het verschil in jullie voorkeuren te zien
@ Audrey; het DL hart had ik zelf
Toen ik het aardbei-tje en theepotje zag, had ik meteen dit armbandje in mijn hoofd en ben erg blij met het resultaat
Vind het zelf ook leuk dat de sieraden zo verschillend zijn, maar nog leuker is het om het verschil in jullie voorkeuren te zien
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- miss beady
- Bead Designer
prachtig!! Het is zo typisch van marjoya! Echt heel erg mooi.
Maar nu wil ik wel graag weten waar je die rode pukkelkralen vandaan hebt. Ik heb ze nodig in rood met witte pukkel of wit met rode pukkel. Heb ik 'mijn' webshops gezocht, maar kan ze niet vinden. Wel anderel kleuren, maar de vraag die ik gekregen heb is iets te maken in rood/wit.
Maar nu wil ik wel graag weten waar je die rode pukkelkralen vandaan hebt. Ik heb ze nodig in rood met witte pukkel of wit met rode pukkel. Heb ik 'mijn' webshops gezocht, maar kan ze niet vinden. Wel anderel kleuren, maar de vraag die ik gekregen heb is iets te maken in rood/wit.

- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Tnxmiss beady schreef:prachtig!! Het is zo typisch van marjoya! Echt heel erg mooi.
De kralen komen bij Ria vandaan (dragonmagic.nl, die Ria
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ