Zijn de ornamenten die je gebruikt hebt voor de ringen geplakt op een ronde ring? Lekkere uitleg weer...
Ik bedoel is het plak gedeelte rond..of ovaal?
Alleen de ring met de engeltjes bestaat uit ornament op ring, het plakgedeelte is rond. De blauwe is met een zeefje gemaakt en die met camee is op een "kant en klare" ring geplakt ( die was dus ovaal trouwens) De camee en de ring heb ik bij http://www.sayila.nl" onclick="window.open(this.href);return false; vandaan, volgens mij had iemand dat ook nog gevraagd.....linda1982 schreef:Erg mooi weer!
Zijn de ornamenten die je gebruikt hebt voor de ringen geplakt op een ronde ring? Lekkere uitleg weer...![]()
Ik bedoel is het plak gedeelte rond..of ovaal?
De ringetjes zijn metaal (dus geen metal-look) van Fiva en de tussenzetsels zijn van Dolce lunaMar-JoYa schreef:TNX again voor de complimenten. Volgens mij is de negende het armbandje en die kralen zijn mini-pareltjes geregen in metalen (of metallook, maar volgens mij niet) kralen, die laatste komen volgens mij van FIVA (gebruik eventueel even de zoekfunctie als je dit niets zegt) De tussenzetsels zijn ook van FIVA óf Dolce Luna, weet ik even niet meer zeker ( is vast wel iemand hier die dat nog weet
![]()
)

miss beady schreef:De ringetjes zijn metaal (dus geen metal-look) van Fiva en de tussenzetsels zijn van Dolce lunaMar-JoYa schreef:TNX again voor de complimenten. Volgens mij is de negende het armbandje en die kralen zijn mini-pareltjes geregen in metalen (of metallook, maar volgens mij niet) kralen, die laatste komen volgens mij van FIVA (gebruik eventueel even de zoekfunctie als je dit niets zegt) De tussenzetsels zijn ook van FIVA óf Dolce Luna, weet ik even niet meer zeker ( is vast wel iemand hier die dat nog weet
![]()
)