13-1-07 Ketting met rijglint

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Tara
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Tara » do 18 jan 2007 11:05

Ik heb een keer met lintkettingen gestaan op een Ladies Night, die had ik gebreid van rijglint, je kunt met rijglint zoveel doen en er zijn talloze soorten
Trouwens dames, let op het prijsverschil want bij de een betaal je €6,50 en bij de ander €5,70 per bol. Voor degenen die daar in de buurt wonen, in Spijkenisse op de Markt kun je het ook krijgen en daar is het heel betaalbaar, heb ik van horen zeggen. Ik heb al aardig wat soorten, de kettingen ervan staan op mijn site.
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

MiekeN
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door MiekeN » do 18 jan 2007 17:14

ooooooooo... wat mooi!!!
Echt Fantastisch!!! ... met hoofdletter F dus inderdaad!

:-)
MiekeN

Gesloten