Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij
Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum
Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via
http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de
wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
frieda van dam
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door frieda van dam » di 02 jan 2007 18:53
Fanny schreef:frieda van dam schreef:fanny ik vind het heel mooi en dan vooral de turquoise hanger.
ik zou het niet beter kunnen doen
als het zo door gaat ga ik behoorlijk concurentie krijgen
liefs frietje
Wel Frietjes, dat is wel te dankenn aan jou hoor!!!!! Ik leer heel erg graag bij en liefst zo ingewikkeld mogelijk, en door uw toch wel véél mooiere creaties wilde ik die uitdaging aangaan maar...ik doe het wel héél erg graag haha. Ik heb er nu al verschillende liggen en ik wil er nog van die ebay site aankopen want daar zijn er nog zoveel mooiere grrrr. Maar das voor na de vakantie want mijn vriendin werkt nu en we zien elkaar dan pas. Maar het is wel door jou dat ik ermee gestart ben))))
Fanny
fanny je bent een natuurtalent
mijn eerste crea's waren lang zo mooi niet als de jouwe en ook niet zo regelmatig en dat is heel belangrijk met deze hangers.
dus nog eens BRAVO
liefs frietje

kralengek
-
frieda van dam
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door frieda van dam » di 02 jan 2007 19:00
Upiek schreef:Ik vind die blauw erg mooi is. Mag ik de patron hebben?
Ik ook paar cabuochons van natuursteentjes hebben, maar ik weet het niet hoe moet ik doen met deze dingen. Nog beginners...

upiek ik heb het geleerd met het boek beading with cabochons van
Jamie Cloud Eakin het is de moeite waard.
anders stuur je me maar een pbtje
liefs frietje

kralengek