05-11 HERFSTKLEUREN GROEN EN BRONS

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
nienja
Bead Fan
Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!
sorry!!

Bericht door nienja » ma 06 nov 2006 19:55

Mar-JoYa schreef:vind de hoofdletters ook wat schreeuwerig overkomen....over de sieraden; tja moeilijk, want het is niet zo mijn stijl....

tja dat zag ik ook te laat en de caplock stond nog op !!
sorry hoor maar in ieder geval bedankt voor de complimentjes

nienja
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!

nienja
Bead Fan

ik krijg ze niet veranderd!!

Bericht door nienja » di 07 nov 2006 17:12

Bieketjuh schreef:Over je creatie: ik vind ze heel mooi, vooral omdat ik de kralen zeer mooi vind.

Over de hoofdletters: mogen ze weg :oops: :( , want ik vind ze nog al :? vervelend over komen :oops:

:!: ik denk dat zowat iedereen van het forum alle eigen creaties bekijkt, je moet dus niet de aandacht trekken met je titel hoor :wink:

(wil niet vervelend doen, maar ik had echt moeite met het lezen van jou tekstje boven je beeldige foto's :) )
sorry al enkele malen geprobeerd om ze te veranderen maar lukt niet!! krijg ze niet in klein ook niet al ik alles opnieuw typ , het origineel bericht is niet veranderd
sorry hoor nienja
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"

nienja
Bead Fan

hallo!!! met een mal

Bericht door nienja » di 07 nov 2006 17:21

vicky stellwag schreef:erg mooie kleuren, helemaal van nu.
Ik vind met name die vierkante fimo kraaltjes erg mooi....heb je die met de hand gevormd of is dat een malletje wat je ervoor gebruikt.
Ik vind ze erg leuk.
Vicky
hallo vicky, ja die vierkantje heb ik gemaakt met een mal dat dient voor kleine koekjes uit te steken, ik dacht probeer maar es!
en toen heb ik de gaatjes in een hoek gezet en nu is het net een ruit! wel tof niet!
dat was zo een klein malletje dat ik jaaaaaaren geleden bij iets gekregen heb en er staat een bloem in een vierkantje een ster en nog iets, en daarmee!!
zelfs met de dop van bv; shampoo of badschuim kan je mooie vormen maken!
doei nienja

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » di 07 nov 2006 17:25

jazeker mooi...heel erg mooi zelfs die vierkantjes...ik denk dat ik dat ook maar eens een keertje ga proberen te maken, spreekt me echt heel erg aan.
What's life whithout beads

nienja
Bead Fan

Re: ik krijg ze niet veranderd!!

Bericht door nienja » wo 08 nov 2006 13:38

nienja schreef:
Bieketjuh schreef:Over je creatie: ik vind ze heel mooi, vooral omdat ik de kralen zeer mooi vind.

Over de hoofdletters: mogen ze weg :oops: :( , want ik vind ze nog al :? vervelend over komen :oops:

:!: ik denk dat zowat iedereen van het forum alle eigen creaties bekijkt, je moet dus niet de aandacht trekken met je titel hoor :wink:

(wil niet vervelend doen, maar ik had echt moeite met het lezen van jou tekstje boven je beeldige foto's :) )
sorry al enkele malen geprobeerd om ze te veranderen maar lukt niet!! krijg ze niet in klein ook niet al ik alles opnieuw typ , het origineel bericht is niet veranderd
sorry hoor nienja
jaja geduld is een mooie degd!!!!!!!!!!!!!! en als je maar op de juiste toest klikt lukt het wel, dus nu wel kleien letters en inderdaad beter! goed zo??doei nienja :wink:

Gesloten