maar ik vind het niet zo mooi
02/09/06 creaties van mijn beste vriendin en lerares
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- poppymieke
- Bead Lover
- Contacteer:
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- nienja
- Bead Fan
- Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!
mooie gave kunstwerkjes!!
mooie toffe dingen, en ben al zo lang op zoek hoe je cabochon moet vastzetten met rocailles en delicats!!
kan ook met een fimokraal niet??, misschien weet jij er een antwoord op van je lerares
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
Re: mooie gave kunstwerkjes!!
er zijn speciale malletjes om met fimo cabochons te maken.nienja schreef:zo dicht hier in ons belgenland en ik wist er niks van!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mooie toffe dingen, en ben al zo lang op zoek hoe je cabochon moet vastzetten met rocailles en delicats!!
kan ook met een fimokraal niet??, misschien weet jij er een antwoord op van je lerares
die kun je op vilt plakken en dan rocailles 11/0 er omheen naaien en voor de rest kun je je creativiteit erop loslaten
het lijkt het moeilijker dan het is.
kralengek
- nienja
- Bead Fan
Re: mooie gave kunstwerkjes!!
en zijn die hier ook ergens in belgie te verkrijgen??? of enkel langs een webwinkel? eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit van gehoordfrieda van dam schreef:er zijn speciale malletjes om met fimo cabochons te maken.nienja schreef:zo dicht hier in ons belgenland en ik wist er niks van!!!!!!!!!!!!!!!!!!
die kun je op vilt plakken en dan rocailles 11/0 er omheen naaien en voor de rest kun je je creativiteit erop loslaten![]()
het lijkt het moeilijker dan het is.
doei groetjes uit het "droge" kempenland"(mol) nienja
- nienja
- Bead Fan
bedankt
nou dat is vlug een antwoord , bedankt!irisje schreef:die malletjes kan je zeker en vast bij pippoos krijgen, daar heb ik ze al zien liggen, verder, ik denk bijna overal waar ze fimo en bijhorend materiaal verkopen???
effen naar de site straks dan van pipoo's
ben aan het sukkelen voor de foto "zienbaar "op deze site te krijgen!!!!!!