29/08 jasseronarmband--> mijn 1e creatie on-line

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » di 29 aug 2006 22:49

oooh die is erg leukm geworden, en nog wel ion mijn favoriete kleur!

Groetjes!
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!

marjolein75
Bead Believer

Bericht door marjolein75 » wo 30 aug 2006 06:46

:D heel erg mooi :D

ziet er wel heel ingewikkeld uit ?

gr

Marjolein

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » wo 30 aug 2006 07:10

Toffe armbanden :D Ik vond het ook eerst heel ingewikkeld maar toen ben ik topics gaan zoeken, ik kreeg er een hele hoop maar ik heb het wel zelf gevonden :D Dan is het niet moeilijk meer.

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 30 aug 2006 19:48

Die is mooi gelukt Dushi!
Zelf heb ik nog maar één keer een jasseronarmband gemaakt, zou het dringend nog eens moeten doen want die eerste heb ik niet meer.

poppymieke
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door poppymieke » do 31 aug 2006 21:20

spannend ! ben net aan mijn eerste jasseron begonnen ! Wat een gepruts met die schakeltjes, maar het lukt wel !

poppymieke
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door poppymieke » do 31 aug 2006 23:29

yes ! hij is af en redelijk gelukt !
de armband zelf is erg mooi geworden , maar ik heb wel wat gesukkeld met het slotje : ik had er een kapitelslot aangehangen en dat lukt dus niet.
Ik ontdek hier dat wel meer mensen last hebben met die dingen, maar ik vind ze zo mooi. Maar ik heb er toch maar een ander opgezet, want een armband die niet toe kan , daar heb je niet veel aan hé.
Ik heb ook de rijgdraad vastgezet aan de laatste schakel van de jasseron ipv er een lus van te maken en het slot er aan te zetten en dat ziet er ook niet helemaal geslaagd uit : zal er nog effe moeten aan prutsen denk ik.
Maar het is altijd plezant als je zo iets nieuws hebt ontdekt en het dan ook nog zelf hebt kunnen maken. 2 weken geleden had ik nog nooit gehoord van een jasseronarmband!

Hadassa
Bead Believer

Bericht door Hadassa » vr 01 sep 2006 00:27

Vind 'm mooi geworden, ik heb er al meerdere tegen de muur gesmeten
en heb nog steeds niet de perfecte jasseronarmband gemaakt, geduld he, maar ja ooit zal ik ook zo'n mooie maken, :lol:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
GROETJES - HADASSA
XXXXXXXXX.

Gesloten