Ik heb de datum er bij gezet want dat had je nog niet gedaan.Kralenfan schreef:Okee zal ik doenhennie schreef:Hallo kralenfan. Heel leuke sieraden zeg ! Misschien is het handig als je de instructies nog eens goed doorleest dan hoeven de foto's hier niet zo groot op
En zet even de datum bij je topic.
20 juni 2006 Nog meer maaksels :-)
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik vond die jasseron armbanden altijd al mooi, maar die dubbele van jou vind ik echt toppie.

Heel mooi allemaal.

Heel mooi allemaal.
Laatst gewijzigd door violetmoon_17 op zo 25 jun 2006 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
Sorry door drukte dacht ik het al gedaan te hebben.Esther schreef:Ik heb de datum er bij gezet want dat had je nog niet gedaan.Kralenfan schreef:Okee zal ik doenhennie schreef:Hallo kralenfan. Heel leuke sieraden zeg ! Misschien is het handig als je de instructies nog eens goed doorleest dan hoeven de foto's hier niet zo groot op
En zet even de datum bij je topic.
Ik zit trouwens net even te kijken, maar waar kan je dan een datum erin zetten? Ik zie nergens een mogelijkheid om een datum in te vullen?
Groetjes
Laatst gewijzigd door Kralenfan op do 22 jun 2006 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je wel, hij is nog te koop ook, dusssss...............violetmoon_17 schreef:Ik vond die jasseron armbanden altijd al mooi, maar die dubbele van jou vind ik echt toppie.
Heel mooi allemaal.

Laatst gewijzigd door Kralenfan op do 22 jun 2006 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.