18/05 Kettingen, armbanden & oorbellen
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Nee ik heb 'm niet op patroon gemaakt. Het is echt heel erg simpel, je maakt eerst 2 rijen met vierkantjes, en daarna rijg je met een nieuwe draad de 'bloemetjes' erop. gewoon door de rocaille rijgen en bij de andere kant er weer doorheen.Ik vind de eerste armband errug leuk...!
Is dat op patroon gedaan? Denk het wel he?
@ Moniek, Deze kun je kopen, o.a. bij kralenboetiek. ze zijn niet zo heel duur en ze hebben ze in alle kleuren!
@ Joets, dat kan iid ook
Bedankt voor alle lieve reacties!
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Volgens mij heb ik die een tijdje geleden overgenomen van iemand hier op het forum bij restjes. Ik zal even voor je kijken.Tessa schreef:Mooi allemaal zeg! Mag ik vragen waar je die superleuke ornamentjes van de oorbellen vandaan hebt? Die vind ik ook wel superleuk!!!
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..