groetjes,
Zinnia

Deze ketting is niet te koop. Ik verkoop ook bijna nooit kettingen die volgens een bepaalde techniek geregen zijn, die gebruik ik voor mijn workshops. Ik maak hier t.z.t. een patroon van . Dit is een voorbeeldketting die ik gewoon ook voor mezelf houd. Dit is nu echt een ketting voor de rijgliefhebber. In tijd is het onbetaalbaar, dit is echt hobbywerk. Ik vind het leuk om steeds weer een nieuwe techniek te leren.esther baan schreef:erg leuk zeg
En wat leuk met die verschillende maten van kralen
Als ik vragen mag:
Wat vraag je voor deze ketting?
Groetjes Esther
Ik denk toch gauw meer dan 20 uur. Eerst heb ik de kleurencombi zitten te bedenken en uit te proberen en andere maten kralen. De armband gaat veel sneller omdat daar grotere kralen in zitten. Maar voor mij is dit gewoon ontspanning. Het voordeel van deze ketting is dat je alle kraaltjes op 1 schoteltje kan doen ( ik werk altijd met een schoteltje, prik de kraaltjes er zo vanaf) door de kleur en vorm zijn ze heel herkenbaar. Met de zwart witte armband was dat iets lastiger. Aan het einde en begin ben ik alle alle 9/0 en 11/0 kralen gaan vervangen door 15/0 kralen, dat vond ik mooier, hoef je er niet zo'n gigantische eindkap op te zetten. Alleen moet je dan zorgen dat je dan ook de juiste kleuren hebt zodat de kleurcombi doorloopt. Maar inmiddels heb ik zoveel kralen dat er meestal wel een goede kleur bij zitFester schreef:Deze is echt prachtig geworden Hennie. De kleurtjes staan zo leuk bij elkaar. Hoeveel uurtjes zitten er ongeveer in?