20 maart Kettingen en armband
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Miss B, het lijkt of jouw ketting wat strakker is gemaakt, hij staat wat boller lijkt mij of andere maat kralen. Ik heb geen verstand van kralenmaten, jij wel?.
Ik wil deze ketting ook nog in een andere kleur maken, het is leuk werk en je kan er nog iets anders bij doen.
En voor Natalie, het is een special die hoort bij hobbyhandig nummer 116 aug/sept 2004.
groetjes,
Zinnia
Ik wil deze ketting ook nog in een andere kleur maken, het is leuk werk en je kan er nog iets anders bij doen.
En voor Natalie, het is een special die hoort bij hobbyhandig nummer 116 aug/sept 2004.
groetjes,
Zinnia
-
- Bead Reader
-
- Bead Believer
Ik heb even op de site van hobby handig gekeken, en je kunt daar alle eerde verschenen nummers bestellen. Maar het is best duur het blad is geloof ik 5,50 en dan komen er nog 4 euro verzendkosten bij en als je dan maar 1 ketting leuk vindt is het wel prijzig. Misschien kan iemand de uitleg van de koraalketting mailen?
Groeten, Rosalie
Groeten, Rosalie
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Sorry, kon een paar dagen niet inloggen, dus daarom wat een late reactie. Ik heb 9/0 kraaltjes van Gütermann gebruiktZinnia schreef:Miss B, het lijkt of jouw ketting wat strakker is gemaakt, hij staat wat boller lijkt mij of andere maat kralen. Ik heb geen verstand van kralenmaten, jij wel?

Kralenkip....