Ik heb ook wel eens de ambitie gehad om met tiffany aan de slag te gaan. (geen sieraden hoor
08.02.06 Tiffany-setje
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Ja... zeker apart!
Ik heb ook wel eens de ambitie gehad om met tiffany aan de slag te gaan. (geen sieraden hoor
) Aangestoken door de man van mijn nicht, die maakt prachtige dingen, maar het is een verschrikkelijk dure hobby
Zeker als je alle materialen, gereedschappen en benodigdheden zelf moet aanschaffen.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
Bedankt weer voor jullie reacties.
Fairy: ik ben ook gek op art deco/Jugendstil; leuk dat je dat hebt gezien! Ik werk nog wel steeds (van tijd tot tijd) met glas, maar Tiffany-sieraden heb ik na dit setje nooit meer gemaakt. Misschien komt het er nog wel eens van. (je 'sjapo'
is bijna goed gespeld, er moet 1 letter bij en 1 letter af: chapeau!)
Mar-Joya: niet doen hoor, dat twijfelen, nergens voor nodig! Die associatie heb ik ook gehad toen ik bedacht wat ik zou gaan maken van het stuk glas dat ik had.
Sonja86: zie Mar-Joya
Ellen: zie Fairy.
Jewel: ik geloof dat ik aan sieraden maken inmiddels net zo veel heb uitgegeven als aan Tiffany. Ik zal in het topic 'Heb je nog andere hobbies' nog wel wat foto's zetten van mijn andere Tiffany-probeersels, misschien dat je dan toch overstag gaat.
Fairy: ik ben ook gek op art deco/Jugendstil; leuk dat je dat hebt gezien! Ik werk nog wel steeds (van tijd tot tijd) met glas, maar Tiffany-sieraden heb ik na dit setje nooit meer gemaakt. Misschien komt het er nog wel eens van. (je 'sjapo'
Mar-Joya: niet doen hoor, dat twijfelen, nergens voor nodig! Die associatie heb ik ook gehad toen ik bedacht wat ik zou gaan maken van het stuk glas dat ik had.
Sonja86: zie Mar-Joya
Ellen: zie Fairy.
Jewel: ik geloof dat ik aan sieraden maken inmiddels net zo veel heb uitgegeven als aan Tiffany. Ik zal in het topic 'Heb je nog andere hobbies' nog wel wat foto's zetten van mijn andere Tiffany-probeersels, misschien dat je dan toch overstag gaat.
Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
WOW
Dat je dat zomaar kan,
Ik zelf heb altijd bewonderend gekeken als er iemand op B&B een fotohangertje maakte.
In feite ging dat op bijna dezelfde manier.
Twee glasschijfjes (van een microscoop geloof ik), foto ertussen en dan om de randen loodstrips, oogje eraan solderen en je had een hangertje
Ik geloof dat hun het erna deden vertinnen om een mooie zilveren uitstraling te krijgen.
Wie weet is dit wel een idee om het opnieuw op te pakken.
Dat je dat zomaar kan,
Ik zelf heb altijd bewonderend gekeken als er iemand op B&B een fotohangertje maakte.
In feite ging dat op bijna dezelfde manier.
Twee glasschijfjes (van een microscoop geloof ik), foto ertussen en dan om de randen loodstrips, oogje eraan solderen en je had een hangertje
Ik geloof dat hun het erna deden vertinnen om een mooie zilveren uitstraling te krijgen.
Wie weet is dit wel een idee om het opnieuw op te pakken.
Carina
Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
Ja wie weetCJ schreef:Jewel: ik geloof dat ik aan sieraden maken inmiddels net zo veel heb uitgegeven als aan Tiffany. Ik zal in het topic 'Heb je nog andere hobbies' nog wel wat foto's zetten van mijn andere Tiffany-probeersels, misschien dat je dan toch overstag gaat.
Ook een dure hobby, omdat de eerste aanschaf van materialen en gereedschappen behoorlijke kostenposten zijn.
Maar het duurste heb ik al en dat is de oven! Die kan ik trouwens ook gebruiken voor fusing
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
Workshops geven is een van de dingen die ik niet meer doe, nadat ik in mijn 'vorige leven' zo'n 8000 mensen heb lesgegeven (niet in kralen of glas, hoor!). Wat wél kan, en dat doe ik van tijd tot tijd voor de aardigheid voor vriendinnen, is dat je een dagje hier komt en dan kan ik je alles leren wat je wilt leren op glasgebied.sonja86 schreef:Hey
Kun je niet een keer een workshopje geven?
Ben ik de eerste die zich inschrijft
Groeten,
Corriejanne
Corriejanne