21-11: 10 beadies en een sleutelhanger

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Sieraden 4 You!
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Sieraden 4 You! » ma 21 nov 2005 20:21

't Is niet eerlijk.... mijn mobiel heeft geen ,gat'...
Als je mobiel geen gat heeft kun je er zelf een toevoegen geloof ik :wink:
Je hebt van die dingetjes waar een oogje aan zit die je op je telefoon kan plakken.
Hoe het precies werkt weet ik niet want de mijne heeft wel een gat hahaha.
Laatst gewijzigd door Sieraden 4 You! op ma 21 nov 2005 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.

bengel
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door bengel » ma 21 nov 2005 20:25

thnx voor jullie leuke reacties allemaam, ik heb haar de foto's ook gemailt en ze vond ze erg mooi.

En idd, als je geen gaatje hebt kun je van die plakdingen kopen die je achterop je mobiel plakt en dan kun je daaraan je beadie bevestigen. Ik heb ze ergens gezien weet alleen zo nie meer waar (en zit nu op me broertje zn pc, dus kan het ook niet voor je opzoeken......)

en nee voor mij zit er geen 1 bij, ik heb natuurlijk allang zelf 1 die ik regelmatig weer omtover tot wat nieuws......

ze heeft voor mij wat anders..WAT??? geeen idee, ook een verassing! ben benieuwd
Groetjes Bengel aka Brenda

Gesloten