27/10 2 paar oorbellen, armband, ketting en sleutelhanger
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
Marsha1979
- Bead Dreamer
Allemaal erg mooi gemaakt. Vooral de eerste oorbellen en de de armband van jasseron vind ik erg mooi, hoewel ik de bruinige kraal in de armband niet zo goed bij de andere kleuren vind passen (kan ook aan de foto liggen tuurlijk
). De vlinderketting is heel mooi gemaakt, voor mij iets te bling bling.

Groetjes van Isa
Schit-te-rend!
De jasseronarmband maakt dat m'n handen beginnen te jeuken: had ik nou maar die workshop gedaan bij de vorige kralenmeeting!
maar misschien wil je mij ook een pb'je sturen, please please?
De jasseronarmband maakt dat m'n handen beginnen te jeuken: had ik nou maar die workshop gedaan bij de vorige kralenmeeting!
Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Gezondheid is de schoonste parel.
Dankjewel allemaal zeg
Is er echt niemand die ergens nog iets aan zou willen veranderen of opmerkingen heeft?
groetjes Anouk
Ik ga je er eentje sturenCJ schreef:Schit-te-rend!![]()
![]()
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)