18/09/05 Geregen bruine ketting
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- CarolineG
- Bead Believer
- Contacteer:
Hij is werkelijk prachtig!!!!!!!!!
En echt waar, ik snap niet dat vrijwel iedereen hier zijn werk zo onder waardeerd.... zo krijg je nooit een normale prijs voor iets als iedereen maar denkt dat het bijna voor niets moet.
Moet je toch zien wat ze vragen in winkels voor notabene bijna helemaal plastic kettingen...
Minstens 35 euro mag je hiervoor vragen!!!! Niet alleen voor het werk maar zeker ook het materiaal en het ontwerp!!!
En echt waar, ik snap niet dat vrijwel iedereen hier zijn werk zo onder waardeerd.... zo krijg je nooit een normale prijs voor iets als iedereen maar denkt dat het bijna voor niets moet.
Moet je toch zien wat ze vragen in winkels voor notabene bijna helemaal plastic kettingen...
Minstens 35 euro mag je hiervoor vragen!!!! Niet alleen voor het werk maar zeker ook het materiaal en het ontwerp!!!
Groetjes,
Caroline
"Zomer zit in je hoofd"
Caroline
"Zomer zit in je hoofd"
- Addicted Patty
- Bead Dreamer
- Love-beadies
- Bead Producer
Ik vind 29,95 wel een mooie prijs. Je doet het als hobby toch? Dat vind ik ook altijd wel uitmaken voor de prijs, je vindt het leuk om te doen dus dan maakt al die tijd niet zo uit. Als je 10 euro aan materiaal hebt uitgegeven dan verdien je er 19,95 op dat vind ik al aardig wat, en het is mooie prijs.
Groetjes Ilona
Hij is prachtig!!! 35 euro is echt niet te veel; kijk maar eens wat er in de winkels hangt bij een miss etam of promiss..25 euro of het niks is en daar hangen er dan 1000 van in Nederland.Melanie schreef:Dank je wel voor de complimenten! Maar 35 a 40 euro, is wel een boel geld, zou ik het wel daarvoor kwijtraken? Ik vraag het me af hoor. Maar goed, het is te proberen, kan altijd nog zakken met de prijs toch?
Je vergeet dat die van jou helemaal UNIEK handgemaakt DESIGN is.
Hij is het echt waard hoor!
Groetjes Els,
- Love-beadies
- Bead Producer
Nee, het gaat niet om de tijd, dat is inderdaad gewoon je hobby. het gaat erom wat de ketting waard is. Als je zoiets in de winkel zou moeten kopen zou hij zelfs 70 euro kosten. Kijk maar naar die stomme otazu dingen, 1000 dezelfde dingen en die kosten meer dan 100 euro.Love-beadies schreef:Vind ik wel, maar dat is mijn mening. Ik vind het altijd leuk om een ketting te maken en als ik 'm dan verkoop tegen een leuke prijs is dat mooi meegenomen. Maar ik snap het als jullie alle tijd die erin zit ook mee tellen.
Die ketting is het waard omdat hij UNIEK is, gemaakt met hoogwaardige materialen(swarovski) én omdat het DESIGN is.
Design van een (nog) onbekende ontwerpster(melanie) maar toch...
hij is het echt gewoon waard!
Groetjes Els,
- Love-beadies
- Bead Producer
Maar waarom is ie dan wel 35 euro waard en geen 29,95? Om eerlijk te zijn denk ik dat ze dat er niet voor krijgt. Omdat de mensen af gaan op merken zoals Otazu. Ookal weten ze dat het echt swarovski is en dat er veel werk in zit. Wij weten wat het waard is, maar er zijn gewoon heel veel mensen die daar absoluut geen oog voor hebben.
Groetjes Ilona
- Love-beadies
- Bead Producer