12-08-05 2 kettingen en een setje

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Sieraden 4 You!
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Sieraden 4 You! » za 13 aug 2005 12:02

Erg mooi. Ik zou de creme parelketting waar het kruis aanhangt iets veranderen door de parels die nu aan het kruis hangen eraf te halen. Het kruis is mooi genoeg van zichzelf...vind ik!
Ik heb de ketting met het kruis al wat veranderd, ik zal er zo eens een foto van maken.
Maar de druppels onder aan het kruis gaan er bij mij niet af hoor!
Ik vind het kruis van zichzelf ook al heel mooi maar ik heb niet graag aan een sieraad oogjes of gaatjes waar niets aan hangt. Ik vind dan dat het er net uitziet alsof het nog niet af is.
Ik zou dat wel kunnen veranderen door over die gaatjes een strass-steentje te plakken maar ik vind het met die druppels zelf wel erg leuk dus dat doe ik ook niet :D :wink:

Sieraden 4 You!
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Sieraden 4 You! » za 13 aug 2005 12:22

Hier is de nieuwe versie:

Afbeelding

imke
Bead Fan

Bericht door imke » za 13 aug 2005 17:49

ziet er erg leuk uit!!!!!!!!! :D
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » zo 14 aug 2005 10:59

Super!!
Beady Greetzzz,

Kamelot

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » ma 15 aug 2005 10:45

Héél mooi!!!

Iloontje
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Iloontje » di 16 aug 2005 11:42

Ik vindt vooral de set met de broche erg leuk. Toevallig heb ik laatst ook een aantal van dezelfde broches gekocht om te gebruiken als ornament (die van mij waren 0,50 cent op de zomerfeesten in Nijmegen). Ik wist alleen nog niet hoe ik ze moest verwerken in een ketting. Vindt je het een probleem als ik jouw ketting gebruik als inspiratie? Ik zal m natuurlijk niet namaken.
Groetjes,
Ilona

Serena
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Serena » di 16 aug 2005 11:50

die eerste vind ik errug mooi zo!! leuk dat het ornament schuin zit,
hou ik wel van, en slim bedacht van je! jij hebt altijd van die slimme
ideetjes!!! :D
Afbeelding *SHABBY**

Sieraden 4 You!
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Sieraden 4 You! » di 16 aug 2005 11:57

Ik vindt vooral de set met de broche erg leuk. Toevallig heb ik laatst ook een aantal van dezelfde broches gekocht om te gebruiken als ornament (die van mij waren 0,50 cent op de zomerfeesten in Nijmegen). Ik wist alleen nog niet hoe ik ze moest verwerken in een ketting. Vindt je het een probleem als ik jouw ketting gebruik als inspiratie? Ik zal m natuurlijk niet namaken.
Groetjes,
Ilona

Ja natuurlijk mag je mijn ketting als inspiratie gebruiken! Vind ik juist hartstikke leuk! Dat betekent toch dat je hem mooi vind lijkt mij en dat is een geweldig compliment he! :D
die eerste vind ik errug mooi zo!! leuk dat het ornament schuin zit,
hou ik wel van, en slim bedacht van je! jij hebt altijd van die slimme
ideetjes!!!
Haha wat een leuk compliment zeg! Ik ben gewoon gek op alles wat a-symmetrisch is, en ik vind het leuk om daar een beetje mee te spelen en zo iets aparts te maken.

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » di 16 aug 2005 12:46

Sieraden 4 You! schreef:
Wouw! vind vooral die eerste geweldig.. waar heb je dat ornament vandaan?
Niet verder vertellen he :wink: maar die heb ik kant en klaar gekocht bij de euroland, voor maar 1,50! Nou je bent al veel meer kwijt als je alleen de strass moet kopen.
Het zijn eigenlijk broches maar met een kniptang kun je de naald enzo er vrij gemakkelijk afhalen. Daarna vijl ik met een nagelvijltje de haakjes wat ervan overblijft zeg maar weg en heb je een prachtig tussenstuk zonder scherpe randjes.
Ze hadden er nog meer en in verschillende kleuren en vormen.
Dat tussenstuk in de laatste ketting is er ook zo een, en ik heb er nog twee beneden liggen.
Kei geweldig joh!

Heb alleen ff een blond vraagje over je "uitvinding" :D . Als je de naald etc eraf haalt en vijlt, hoe zet je het dan zo vast zoals jij hebt gedaan?

Greetz
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Sieraden 4 You!
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Sieraden 4 You! » di 16 aug 2005 13:16

Dat is helemaal niet blond want op de foto is het niet duidelijk te zien, maar als je het materiaal voor je had liggen had je het niet hoeven vragen denk ik want dan spreekt het voor zich.

Bij die eerste ketting (met blauw) heb ik de nylondraden tussen de hanger dorgehaald en door de lus aangetrokken zeg maar), er zitten namelijk allemaal kleine openingetjes in. Dat zie je ook helemaal niet omdat er veel strass op zit en door de schittering zie je de draden niet en de draden zijn natuurlijk transparant.

Afbeelding

De broche van de witte ketting heeft grotere gaten en daar heb ik gewoon de veter doorheen gehaald. En de onderste delen (die dubbel zijn) afgewerkt met veterklemmetjes waar ik de oogjes vanaf heb geknipt.

Afbeelding

Is het zo wat duidelijker geworden? :D

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » di 16 aug 2005 13:19

Li-la-leuk weer! eusa_dance

Gesloten