07-08-05 wire wrap ring+hanger
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Addicted Patty
- Bead Dreamer
- Brigitte
- Bead Lover
- Contacteer:
Prachtig hoor ! Ik was afgelopen week in Drouwen, vlak bij Borger, in de winkel Versteend Leven, daar hadden ze heel veel van die ongeboorde (half)edelstenen, en helemaal niet zo duur. Volgens mij perfect voor jou als je deze techniek beheerst. Lijkt me heel moeilijk trouwensm@rlies schreef:Is zeker heel leuk voor mijSerena schreef:goh, op de onderste foto lijkt het net Maansteen!
hey je moet eens naar mineralenbeurzen gaan daar
verkopen ze losse edelstenen en het hoeft helemaal
niet duur te zijn!! is vast heel leuk voor jou!ik zal es kijken of ze dat hier in het noorden ook hebben.
Dit zijn echt oefenprojectjes en als ik het echt onder de knie heb wil ik het met echt zilverdraad maken en edelstenen.

Groetjes
Fimo-Brigitte
Fimo-Brigitte

Hehe, dank je, mijn ouders gaven deze naam al eerder door maar ik zat de hele dag al te denken: waar is het ook al weer, echt toevallig dat jij het hier neerzetBrigitte schreef:Prachtig hoor ! Ik was afgelopen week in Drouwen, vlak bij Borger, in de winkel Versteend Leven, daar hadden ze heel veel van die ongeboorde (half)edelstenen, en helemaal niet zo duur. Volgens mij perfect voor jou als je deze techniek beheerst. Lijkt me heel moeilijk trouwensm@rlies schreef:Is zeker heel leuk voor mijSerena schreef:goh, op de onderste foto lijkt het net Maansteen!
hey je moet eens naar mineralenbeurzen gaan daar
verkopen ze losse edelstenen en het hoeft helemaal
niet duur te zijn!! is vast heel leuk voor jou!ik zal es kijken of ze dat hier in het noorden ook hebben.
Dit zijn echt oefenprojectjes en als ik het echt onder de knie heb wil ik het met echt zilverdraad maken en edelstenen.

- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer: