Lange kettingen aanval! (26-6) grote foto's!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- sharon
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Oh oke...ja dat had ik natuurlijk ook zelf kunnen verzinnen. Grappig effect geeft dat! Heel gaafArmande schreef:Het is het hele koord en onderaan zitten ze aan elkaar met een veteruiteindje, daaraan hangt dan weer die onderste groene kraal.sharon schreef:Wauwww helemaal mooi, vooral die eerste en die met de handgemaakte kralen. Leuk ook die handgemaakte kralen. maar ehm beetje domme vraag misschien maar hoe zit die groene met die keramiek kralen eigenlijk vast, zie nergens het begin van het draad?

Ja je moet het even in de vingers krijgen. Binnenkort bied ik een les "oorbellen maken" m.b.v. wrappen aan op de kralensite.Naomi schreef:Ben weer weg van de oorbellen. Je bent ook aan het wrappen zie ik. Ben ik ook aan begonnen, maar het was wel ff wennen.

Kralen make the world go round!
-
- Bead Dreamer
ja dat heb ik ook altijd ,ik vind een ketting op een blote huid het mooist of met een koltruitje.sonja-b schreef:Ik vind ze ook weer erg mooi. Maar ik weet nooit hoe ik lange kettingen moet dragen. Op de een of andere manier passen die nooit bij mijn kledingHerkent iemand dit probleem ?
met zo,n mega lange ketting zit de helft op je huid en de andere helft op je bovenkleding

groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.