7-5-05 arm of enkelbandje 'western'

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » zo 08 mei 2005 15:53

Simpel maar mooi! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

GjD
Bead Reader
Berichten:18
Lid geworden op:do 24 mar 2005 22:36

Bericht door GjD » zo 08 mei 2005 18:18

Die sterretjes komen er dus zeker weten tussen ;)

kraaltjes had ik wel aan zitten denken, zal alleen te klein zijn denk ik, de schakels van het kettingetje zijn 3 mm.

Bedankt verder voor de reacties. !

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » zo 08 mei 2005 19:49

Mooi zeg! Als het nu nog eens weer was om korte broeken, rokken, ... aan te doen :wink:

Gebruikersavatar
Love-beadies
Bead Producer
Berichten:1100
Lid geworden op:do 10 jun 2004 13:10

Bericht door Love-beadies » ma 09 mei 2005 13:09

Erg leuk bedacht!
Groetjes Ilona

Gesloten