20/04/05 Kralen workshop Ria
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Lizzie's sieraden
- Bead Designer
- Contacteer:
-
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Kralen workshop Ria
MOOOOOIIIIII Jolanda, vooral met die hanger in het midden.
Heb jij nu al die kralen al geschuurd????
Ik zit er nog steeds tegenaan te hikken
Heb jij nu al die kralen al geschuurd????
Ik zit er nog steeds tegenaan te hikken
Dank jullie allemaal wel voor de complimenten. Vond het wel eng, had nog niet eerder een eigen creatie op het forum gezet.
Ik heb de kralen niet geschuurd. alleen gebakken en voor de rest niets mee gedaan. Zou eerlijk gezegd ook niet zo goed weten waar ik het dan mee moet schuren
. Nog maar eens een paar topics erop nalezen denk ik, dan is dat mijn huiswerk voor vandaag.
Ik heb de kralen niet geschuurd. alleen gebakken en voor de rest niets mee gedaan. Zou eerlijk gezegd ook niet zo goed weten waar ik het dan mee moet schuren

- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Nou dat is toch geweldig goed gegaan 
trouwens die vraag kreeg ik op de meeting ook konstant moet ik de kralen nu nog schuren?
Mijn eerlijke antwoord is dit:
Als je niet zeker weet of je vaker kralen wilt gaan maken kan je je beter eerst concentreren op je technieken dat die beter worden (kralen rollen, canes maken?) en zodra je er aan toe bent kan je gaan schuren. Want het schuren met de hand is een kostbare zaak. Het duurt lang maar je hebt er uiteindelijk wel mooiere kralen van. En uitkijken dat je de caneschijfjes niet wegschuurd want ook dat kan gebeuren
Maar zolang je niet zeker weet of je er mee verder wilt gaan zou ik zelf niet alle extra moeite doen. Wil je er zeker wel verder mee en kwalitatief mooiere sieraden ermee maken dan moet je schuren en polijsten is mijn mening.

trouwens die vraag kreeg ik op de meeting ook konstant moet ik de kralen nu nog schuren?
Mijn eerlijke antwoord is dit:
Als je niet zeker weet of je vaker kralen wilt gaan maken kan je je beter eerst concentreren op je technieken dat die beter worden (kralen rollen, canes maken?) en zodra je er aan toe bent kan je gaan schuren. Want het schuren met de hand is een kostbare zaak. Het duurt lang maar je hebt er uiteindelijk wel mooiere kralen van. En uitkijken dat je de caneschijfjes niet wegschuurd want ook dat kan gebeuren

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria