liefs frieda
complimententopic
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
Heb al een tijdje geen reacties meer gegeven op alle prachtige creaties die hier de laatste 4 weken voorbij zijn gegaan. Door omstandigheden kon ik het niet echt opbrengen om reacties te geven (zie kletspraat - verdriet)
Maar toch ben ik alle dagen blijven kijken welke creaties er weer verschenen

Maar toch ben ik alle dagen blijven kijken welke creaties er weer verschenen
Groetjes peeke
- @nneke
- Bead Intelligent
Dussssssss, voor alle creaties , mooie foto's, olala Lola's enz. vooral dooooooooooorgaan, voooorall dooooorgaan.
ZZZZZZZZo mooi allemaal ...
.
.
.
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........
- Angel1980
- Bead Starter
- Contacteer:
echt super allemaal, veel inspiratie en nieuwe ideeen door jullie gekregen nu ze nog gaan maken, hihihihihihi
oja effe of topic ezther zei
[quote="Ezther"]Druk, druk, druk...("Als je ECHT druk was, zou je het geen 3x zeggen...".
Cabaretfans:wie zei dat????????)
En volgens mij was dat THEO MAASSEN
groetjes Angelique
oja effe of topic ezther zei
[quote="Ezther"]Druk, druk, druk...("Als je ECHT druk was, zou je het geen 3x zeggen...".
En volgens mij was dat THEO MAASSEN
groetjes Angelique
Het is beter zaden van het goede in de harten van de levende te strooien, dan bloemen te leggen op de graven van de doden.
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:

Groetjes Marije