De tekst die ik hierbij gemaakt heb om het sieraad voor te stellen (Nederlandse vertaling daaronder)
Some of you may have seen those posts on facebook: Everybody wants al lot of things, but someone fighting cancer will only want for one thing.
They have only one wish.
But since there are so many more things to want for, to make this world a better place, one wish will never be enough.
So, I give you "Three Wishes"
The name for this necklace is inspired by my cousin, who died of cancer during the making of this necklace. Way too young
I am taking up one of the wishes to wish for a cure for cancer...
Sommigen van jullie hebben die facebookposts wel gezien: iedereen heeft zoveel wensen, maar iemand die vecht tegen kanker (of welke andere ingrijpende ziekte dan ook) wil maar 1 ding. Zij hebben maar één wens
Maar omdat er nog zoveel te wensen overblijft, voordat deze wereld een mooiere plaats is, is één wens nooit genoeg
Dus geef ik jullie: "Drie Wensen"
De naam voor dit halssieraad is geïnspireerd door mijn nichtje, die gedurende het maken van dit sieraad aan kanker overleed. Veel te jong.
ik gebruik alvast één van de wensen om voor een genezing voor kanker te wensen...
Gebruikte technieken: parelknopen, soutache, peyote, beadembroidery