Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij
Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum
Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via
http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de
wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
Boss
- Bead Starter
12/04 Smell the Roses
Bericht
door Boss » di 12 apr 2016 22:59
Deze...is gewoon leuk. Op het juiste moment...de inspiratie die nodig was. Dit sieraad heeft mij laten zien...wat het wou worden.
Ik weet...lekker wazig. Als je het voeld...begrijp je me.
De inspiratie laat mij zien...
It's time to take a step back and smell the Roses...xxx
-
SeaBeads
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door SeaBeads » di 12 apr 2016 23:16
Ha Mario, wat ben je weer heerlijk bezig geweest. Ik vroeg me opeens af hoe je tot dit soort werk gekomen bent.
-
estherwijma
- Bead Monster
Bericht
door estherwijma » wo 13 apr 2016 08:23
Ik vind het weer gaaf!!!
Groetjes Esther
-
Boss
- Bead Starter
Bericht
door Boss » wo 13 apr 2016 10:04
Deze...ik ben gewoon begonnen. Haha
Ik wist echt niet wat het ging worden.
Het deed mij heel erg denken aan Poison ivy...uit de Bad man serie. Toen was het alleen nog maar afmaken.
Deze zijn zo heerlijk...als ze gewoon ontstaan.
-
Bijlagen
-

- 2016-04-13 10.58.48.png (222.31KiB)5694 keer bekeken
-
Ingeborg76
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door Ingeborg76 » wo 13 apr 2016 12:58
Wow wat een statement! Gaaf hoor!
Groetjes Ingeborg
-
SeaBeads
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door SeaBeads » wo 13 apr 2016 20:37
Ik bedoelde het eigenlijk meer in het algemeen. Hoe ben je tot dit soort groot werk gekomen? Ik vind het van iedereen leuk om te weten hoe ze met kralen begonnen zijn maar van jou in het bijzonder omdat je zulk uniek werk maakt.
-
Boss
- Bead Starter
Bericht
door Boss » wo 13 apr 2016 21:10
Ik heb ooit hier van het forum een voorbeeld gehaald om een kado voor iemand te maken. Vanuit daar is het lang zoeken geweest. Door de jaren mijn eigen ding gedaan. Vooral normale sieraden gemaakt. Tot voor 2 jaar terug. Toen kreeg ik een parel snoer wat van mijn oma is geweest. Dat heb ik toen verwerkt in een nieuw sieraad. Daarop heb ik de kans gekregen om een collectie te maken voor een fasion show. Toen heb ik gekozen om groot te gaan. Ik vond dat ze op de laatste rij net zoveel moesten kunnen zien als vooraan.
Om mezelf echt goed bezig te houden...heb ik een uitdaging nodig. Het liefste iets dat onmogelijk lijkt. Dan gaat mijn fantasie in overdrive. Komen er beelden, zie ik Hoe het kan.
Ik kan dit stuk zelf ook niet verklaren.
Ik noem het altijd...denken in oplossingen, niet in problemen.
-
SeaBeads
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door SeaBeads » do 14 apr 2016 22:25
Dank voor je antwoord, Mario. Grappig om te lezen dat dit forum je start was ooit. Ik ben nog steeds erg benieuwd naar jouw sieraden/kralenkleding op een levend model dus ik hoop dat je hier links plaats waar ik dat kan zien, als het niet teveel gevraagd is natuurlijk.
Groet van Karin.
-
SeaBeads
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door SeaBeads » vr 15 apr 2016 14:48
Dank voor de link. Ik zit niet of Facebook maar kan gelukkig jouw pagina wel bekijken omdat ie openbaar is. Geweldig, ontzettend leuk om die fashion show foto's te zien. En fijn dat je er zo blij van wordt. Ik zal je Facebook pagina goed in de gaten houden.
Groet van Karin.
-
Boss
- Bead Starter
Bericht
door Boss » vr 15 apr 2016 15:56
Dankjewel...nu heb je mijn creaties op zijn moois gezien.
Ik kan ze bedenken, ik kan ze maken. De modellen...geven ze leven. Zo'n overweldigend gevoel.
-
jokevbiesen
- Bead Intelligent
Bericht
door jokevbiesen » vr 15 apr 2016 18:39
Deze vind ik heel erg mooi! Heb ook op je facebook pagina gekeken, erg leuk om te zien.
-
JMHols
- Bead Monster
Bericht
door JMHols » ma 18 apr 2016 09:00
Heel mooi, nee prachtig. Hoe heb je de bloemen gemaakt? Hihi daar ben ik weer benieuwd naar omdat ik zelf af en toe zijden bloemen maak. Maar dan simpel, voor op een vaas.
Ik heb even op je fb pagina gekeken, als ze door mensen gedragen worden zie je nog beter hoe apart en prachtig ze zijn.
Je bent een waar kunstenaar, als je vanuit je ziel werkt, kijken naar de kralen en dan maken wat je wordt ingegeven. Daar kan ik nu jaloers op zijn. Als ik kralen voor me leg en wacht op een beeld, dan krijg ik niets door.
-
Boss
- Bead Starter
Bericht
door Boss » ma 18 apr 2016 12:48
Ha...dankjewel voor de complimenten. Die bloemen stonden bij mij op de vensterbank. Hihi Kant en klaar. Van het bosje getrokken. Als er maar een gaatjes in zit. Kam ik het gebruiken.
Als ik voor de ga zitten...komt er ook niks. Meestal in de douche of als ik met de hond ga wandelen. Lang naar gezocht. Bij mij laten de sieraden zien ik ik me voel. Als ze klaar zijn...weet ik wat ik met mijn gevoel moet.