Wekelijkse wedstrijd
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Believer
Cuff armband

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
- Bijlagen
-
- si.jpg (30.99KiB)3407 keer bekeken
- estherwijma
- Bead Monster
Re: Wekelijkse wedstrijd
Het is jammer dat ik de foto niet in zijn geheel kan bekijken, maar het ziet er mooi uit! Mooie kleuren ook!
Groetjes Esther
Hi. Sieuwke,
Ik heb je bericht aangepast.
Als je een foto van je creatie hebt upgeload via upload.php kun je het linkadres kopiëren en dan via 'Img' plaatsen in je bericht. Ik heb dat nu voor je gedaan en tevens een andere foto van je creatie (prachtige issie!) als bijlage toegevoegd.
Ik heb de 4 extra upgeloade foto's verwijderd. Je mag namelijk slechts één foto per creatie uploaden, anders komt het teveel in het stemformulier te staan.
Succes en groetjes!
Ik heb je bericht aangepast.
Als je een foto van je creatie hebt upgeload via upload.php kun je het linkadres kopiëren en dan via 'Img' plaatsen in je bericht. Ik heb dat nu voor je gedaan en tevens een andere foto van je creatie (prachtige issie!) als bijlage toegevoegd.
Ik heb de 4 extra upgeloade foto's verwijderd. Je mag namelijk slechts één foto per creatie uploaden, anders komt het teveel in het stemformulier te staan.
Succes en groetjes!
Liefs en groetjes, Algante 

- estherwijma
- Bead Monster
Ja, nu zie je nog beter hoe mooi die is.
Mooi hoor !
-
- Bead Believer
Hoi
dacht nog maar even oefenen met uploaden.
Dankjewel voor je hulp!!, Stap 1 lukt wel, het gaat elke keer bij stap 2 al mis, met de code invoeren doe ik iets verkeerd.
Kan denk ik beter de volgende keer eerst de code in een berichtje laten zien in een reactie
De armband komt inderdaad nu veel mooier hier op het forum.
Miyuki kralen met Swarovski.
Vind het zelf nu ook dat de kleurcombi hier wel beter naar voren komt.
dacht nog maar even oefenen met uploaden.
Dankjewel voor je hulp!!, Stap 1 lukt wel, het gaat elke keer bij stap 2 al mis, met de code invoeren doe ik iets verkeerd.
Kan denk ik beter de volgende keer eerst de code in een berichtje laten zien in een reactie
De armband komt inderdaad nu veel mooier hier op het forum.
Miyuki kralen met Swarovski.
Vind het zelf nu ook dat de kleurcombi hier wel beter naar voren komt.
Mooi.