11-5 Shibori zijde armband
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
faber quisque fortunea suae
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: 11-5 Shibori zijde armband
Prachtig!
Gos wat mooi 

"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
Heel mooi geworden!
Fantastisch he die shibori. Heb ook net een "stukje" aangeschaft.
Fantastisch he die shibori. Heb ook net een "stukje" aangeschaft.
Wat een schitterende stof. Ik had er nog nooit van gehoord. Mooie armband.
Groet van Karin.
Groet van Karin.
Deze vind ik zo mooi! Ben ook gek op deze tint paars/blauw
Hij is lekker breed, of niet? En heb je een schuifslot eraan?

Dank jullie wel voor jullie reacties! En Ja met schuifslot en hij is 5 cm breed! Het is leuk werken en de zijde geeft zo'n' mooi effect!
faber quisque fortunea suae
Ik had 'm al voorbij zien komen op de facebook pagina van WirWar, erg gaaf! En die andere die er ook op stond vind ik nóg mooier.
Ik ben sinds vorige week ook in het bezit van een stukje shibori. Zo mooi, maar ik vind het lastig om een keuze te maken uit alle ideeën en inspiratie die je ervan krijgt!

Ik ben sinds vorige week ook in het bezit van een stukje shibori. Zo mooi, maar ik vind het lastig om een keuze te maken uit alle ideeën en inspiratie die je ervan krijgt!

- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik had hem ook al bij Wirwar gezien. Leuk materiaal is dit en je hebt er een hele mooie armband van gemaakt.
Groetjes, Marjan
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer: