Russian Weave Ketting
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- kristalletje
- Bead Believer
Wat mooi al die "waaiertjes" Tante blij zeker? 

Re: Russian Weave Ketting
Bedankt allemaal
, mijn tante was inderdaad erg blij en ontroerd, vooral ook omdat ze wel ziet hoeveel werk het was... Vooral al die kleine kraaltjes.... Maar het was het zeker waard, en zij heeft altijd erg veel voor mij betekend. Nu heb ik ook het vertrouwen dat ik elk moeilijk project aankan
! En ben officieel verslaafd....
!

- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
Dit is een schitterende ketting geworden, een heel mooi cadeau! 

Groetjes Ingeborg
heel mooi geworden!
met deze zou ik ook moeten puzzelen voor ik het onder de knie heb.
haha dat kan je zeker! het is soms even puzzelen maar geduld helpt heel veel.Mirela schreef:... Nu heb ik ook het vertrouwen dat ik elk moeilijk project aankan! En ben officieel verslaafd....
!

Wat is hij mooi gelukt! Je tante heeft maar mazzel.