17/11 Kindersieraden
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Fan
- Contacteer:
Leuke setjes inderdaad, vooral die met hardroze! Ik stond recent op een beurs en kreeg dezelfde vraag en ik had ze dus ook niet.
-
- Bead Anonymous
Re: 17/11 Kindersieraden
wat een schatjes!.
Heel erg leuk, vooral de 2de en de 3de wat mij betreft omdat die sterker van kleur zijn en daardoor meer contrast hebben.
Groeten van Karin.
Groeten van Karin.
Ohhh stuk voor stuk, allemaal schattig!!!
groetjes Monique
groetjes Monique
Veel kraalplezier :O))
Bedankt iedereen voor jullie mooie reactie's.Ik heb ook wel een voorkeur hoor voor de felroze.

Ha Katia,
Leuke foto van jou.
Ik was benieuwd naar de reakties op je kindersieraden. Heb je er al verkocht?
Groeten van Karin.
Leuke foto van jou.
Groeten van Karin.
Dank je wel Karin voor de foto.SeaBeads schreef:Ha Katia,
Leuke foto van jou.
Groeten van Karin.
Bij ons is dat veel gevraagd die kindersieraden.En ja ik heb er al drie van verkocht.En ook al een opdracht voor een eerste communnie volgend jaar!
Groetjes Katia

- margroetje
- Bead Fan
- Contacteer: