3/9 vrolijke kleuren armband
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: 3/9 vrolijke kleuren armband
Leuke vrolijke armband!
-
lieveke Sieraden
- Bead Fan
Ha, nog lekker zomers. Leuke armband
och, die is leuk zeg!
- estherwijma
- Bead Monster
Ha Narda,
Deze is erg mooi. Ik zie een soort kleine extra versierinkjes aan het eind van de stiften. Dat geeft een extra mooi effect.
Groeten van Karin.
Deze is erg mooi. Ik zie een soort kleine extra versierinkjes aan het eind van de stiften. Dat geeft een extra mooi effect.
Groeten van Karin.
- Moniek74
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Zo'n heerlijke armband die ook overal bij past, zowel netjes als sportief. Mooi!
Hartelijke groet van Moniek
ja karin ,dat vond ik ook se tis een piepklein kralenkapje en o zo mooi , vind ikSeaBeads schreef:Ha Narda,
Groeten van Karin.
dank je wel iedereen mijn vertrouwen groeit toch een beetje elke keer , oja en als er iets is dat jullie denken dat of dat zou ik zo doen ik lees het allemaal graag he , op al mijn werkjes natuurlijk he
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
- evelienzoer
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik zou de kleuren zelf zo nooit bij elkaar hebben gekozen , maar het geeft wel een vrolijk efeect. Zo zie je maar weer
erg leuk!
Heel mooi. Ik vind de kleuren zo juist erg mooi, zou het zelf ook niet hebben uitgekozen maar dat is meer omdat ik erg voorzichtig ben met keuren combineren. Te voorzichtig.
Hihi, ik heb hetzelfde 'probleem' als JMHols. Leuke armband!
Mooi, inderdaad leuke kleurencombinatie,
Gr,
Gr,