ketting gemaakt 13-04-2013
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Re: ketting gemaakt 13-04-2013
tis misschien maar simpel maar ik ben nog niet lang bezig met kettingen maken
Simpel kan ook heel mooi zijn.Hij is heel goed gelukt.Ik vind die heel mooi en je pantoffeltjes van snoopy ook .HaHa.

ik vind het mooi hoor. 
Hij is leuk hoor
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
Het is een heel mooie ketting.
Ik vind hem ook mooi, ook de sluiting daar vind ik leuk 
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
- estherwijma
- Bead Monster
Ik ben ook zo begonnen! Ik vind het een hele leuke ketting vooral dat ie niet hetzelfde is links en rechts!!
Groetjes Esther
leuke speelse ketting!
Merci voor de leuke reactie's
Esther en wat voor kettingen maak jij dan nu zoal?
Groetjes
Esther en wat voor kettingen maak jij dan nu zoal?
Groetjes